Aparthotel Berger

AparthotelWeer vandaag32°27°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Berger voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Berger in het Nederlands

• Onvoldoende: 1 - 5

Bij binnenkomst is de receptie en lobby netjes. Dit geldt niet voor de gangen, hotelkamers en eetzaal. De gangen zijn smal, donker en slecht onderhouden. Niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn. De hotelkamers hebben ook achterstallig onderhoud. Het beddengoed was niet schoon en zat onder de vlekken. De koelkast werkte niet. De airco was in slechte staat. Zat veel vuil en stof in. Dat terwijl je in Israël echt een airco nodig hebt. De badkamer was ook vies. Op het douchegordijn zat schimmel en er lag veel vuil op de grond, zoals: haren, stof en schimmel. Daarnaast was de keuken heel vies. Ben een keer naar binnen gelopen en zag vieze vloeren en vuile kookgerei staan. Ook lopen er kakkerlakken rond.

De omgeving is niet bijzonder. Ligt ver van het Meer van Galilea en het centrum vandaan. Ligt aan een drukke weg. Weinig parkeergelegenheid. De Wifi heeft geen tot slecht bereik in de hotelkamers. In de lobby is het bereik goed. Personeel is vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Berger in Tiberias, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Berger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Berger scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.