Hotel Arcadia

6 reviews over Hotel Arcadia in het Nederlands

Zeer slecht Hotel - al jaren

Fam. Van Olst
13-6-2017

Het is een bouwput met kamers die enorm gedateerd zijn, vies, klein, kapotte zaken. Vieze matrassen, lampen gescheurd, bad overgeschilderd, badkamer heel heel klein. Zeer onvriendelijk personeel. Personeel om koffers naar de kamers te dragen was er niet meer, ondanks dat we op schema van de reis zaten. Wifi was heel beperkt en alleen in de lounge aanwezig; max. 4 tegelijk. Eten was redelijk, meubilair in de eetzaal was vies. Het zwembad was wel goed.

Bouw put

kbeij51
2-2-2017

Wij kwamen in een bouwput terecht , en ontvangen door een onbeleefde eigenaar , wij stonden wederom niet op de lijst voor half pension , daar werd weer een vreselijk punt van gemaakt , verder kwamen wij in het al gerenoveerde gedeelte van het hotel .

Oude reviews (archief)

Hotel is van de Arcadia groep zat in de rondreis van oppenheim door Israël. Sterk verouderd. Kamers zien er niet uit, klein, losse open stroomdraden, schemerlamp kappen bruin en ingedeukt, bad kamer een bezem kast is nog groter. Verder wordt er verbouwd een verdieping er boven op. Parkeren slecht plaatsen door het personeel. En de bouwers

Ingenomen. Omgeving geen parkeer mogelijkheid. Verbod.

Eten is verder redelijk, Ligt niet dicht bij het centrum 2km lopen naar beneden is wel te doen terug een taxi vaste prijs 25 shekel. Gelukkig maar twee dagen door gebracht. Dit hotel is geen aanrader. De reisorganisatie moet daar maar eens wat aan doen of uit het pakket halen. Nee dit mag je geen onderkomen noemen. Als de site op internet bekeken wordt ziet het er uit als nieuw. Maar je komt bedrogen uit.

Goed hotel, ligging minder

riet_2
7-5-2013

Een mooie kamer maar een krappe badkamer. Eten is prima, de route naar het centrum is te lang, met name de terugweg, dan beter een taxi nemen. Zwembad maar beperkt open, net op momenten dat je er niet bent. Wifi aanwezig in de hotellounge.

ruime kamers met zitje

Lineke
2-10-2012

Arcadia is een prettig hotel, ruime kamer gezellig zitje met mogelijkheden om koffie of thee te zetten. ook een koelkastje is aanwezig. Wat ontbreekt is een fóhn. Badkamer is aan de kleine kant met bad zonder stop. Eetzaal evenals de lounge is aan de krappe kant, wat gecompenseerd wordt met spiegels Eten is van goede kwaliteit en uitgebreid. De prijs van de drankjes is redelijk.20 minuten lopen naar de gezellige boulevard, terug is een taxi aan te bevelen ivm klim.

Goed hotel met zwembad

Jaap
10-7-2012

Hotel Arcadia in Tiberias is een goed hotel. Wij hebben 2 nachten verbleven in de (nieuwe) dependance van het hotel. Leuke schone en met heldere kleuren aangeklede kamer. Goed sanitair in de badkamer. Tussen het hotel en de dependance ligt een mooi zwembad die helaas maar tot 18 uur open is. Het hotel heeft en restaurant waar de maaltijden in buffetvorm worden geserveerd. Het hotel ligt op een afstand van 1,5 km van de boulevard langs het meer van Galiléa. Helaas is de weg daar naar toe stijl naar beneden dus ook stijl naar boven op de terugweg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arcadia in Tiberias, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arcadia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arcadia scoort een 4.95 uit 10 op basis van 6 reviews.