Hotel The Bell

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag24°17°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor The Bell voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Bell in het Nederlands

2007

Wij(echtpaar) zijn net een week terug uit Telaviv.Het hotel heeft niet de faciliteiten,die op de website staan.Na 2 kamers te hebben gezien,en er niet wilde blijven,werd kamer no.3 de onze.Met bad en zee-zicht.Niet alle

kamers hebben zee-zicht,of een bad wel een douche.Ook was er geen wire-less internet op de kamers, je kon wel in de hele kleine lobby gebruik maken van de computer(free).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Bell in Tel Aviv, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Bell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.