Hotel Ophir

4.5MatigScore uit 4 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.5MatigScore uit 4 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Ophir

• 2Jurgen08-10-2012

nooit meer

er is geen uitgebreid ontbijt enkel, wat lokale dingen brood en eieren elke dag opnieuw, de kamers zijn totaal niet wat je op foto's ziet. het is zijn geld niet waard. we zijn er s'nachts toegekomen en hebben eerst nog 45 min aan de receptie gezeten en gediscussieerd over de prijs want wat wij hadden geboekt op internet die kamers bestonden niet meer en we hebben een andere kamer moeten nemen en nog bijbetalen ook zonder enige verwittiging vooraf

• 10willem B14-02-2012

prima hotel

het is een prima hotel. Medewerkers zijn aardig. Het eten is lekker. Eerste nacht had ik een wat gehorige kamer, maar naar overleg kon ik naar kamer 305. Er is de mogelijkheid om gratis te internetten. Ik kan dit hotel aanraden.

• 3Theo Vermeulen27-10-2010

Het hotel oud, de kamers, de douche verwaarloosd.

Bij aankomst (midden in de nacht) in het hotel deed men alsof er nog niet betaald was. Men wilde eerst geld hebben en dat moest casch afgerekend worden. Daar ik gelukkig een betalingsbewijs had en kon tonen was het ineens goed. Kamer en hotel was gewoon ruim onvoldoende, douche slecht en vuil en alles was van de vorige eeuw. Het ontbijt was echt verschrikkelijk slecht en onder de maat.

Dus vooral wegblijven en zoek in de buurt een ander hotel.

• 3Willem09-07-2008

onvoorstelbaar slecht!

De kamer was een vieze bouwval, overal losse draden en snoeren. De airco was een rechthoekig gat boven de deur, en was kapot. Zeer vies bed, bloedvlekken in de lakens. Vóórdat je welkom wordt geheten willen ze eerst dat je afrekent, en snel als het even kan! Personeel reageert erg bot, onbeschoft. Ligt zeer centraal, veel overlast van verkeer, dichtbij veel winkels en het strand.

Hotel Ophir info

• VerzorgingLogies-ontbijt