Hotel Melody

6 reviews over Hotel Melody in het Nederlands

Gastvrij Hotel

hoka
23-4-2012

Verbleven hier 1 week eind maart 2012. Pluspunten: gastvrij, ligging aan de kust, mooi dakterras, goed ontbijt. Minpunten: relatief kleine kamers (niet onoverkomelijk), enigszins gehorig. Het is een niet al te groot hotel waardoor je je er snel thuis voelt.

Gereisd met partner in Thu Mar 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ideaal voor rokers

Ronald en Annie
21-8-2010

Op het dakterras kan je genieten van het uitzicht over het strand met een drankje en een sigaret. Ook beneden naast de eetzaal staan er een paar tafeltjes buiten voor de rokers. In de lobby staan 2 computers waar de gasten gratis kunnen internetten. De kamers zijn netjes en het personeel is vriendelijk. Homovriendelijk en vlakbij het homostrand.

Gereisd met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

leuk hotel

Desiree
15-12-2009

Erg leuk design hotel. De lobby is tevens de ontbijtruimte. De ligging van dit hotel is ook erg goed, op 150 meter van het strand en ca. 600 meter van de haven. Het centrum van Tel Aviv ligt wat verder weg, maar is lopend of met de taxi goed te bereiken. De kamers zijn ruim en modern ingericht, Het leuke aan hotel Melody is dat er een mooi dakterras (schitterend uitzicht over de stad) is, waar ook drankjes geserveerd worden.

Gereisd met vrienden in april 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Melody voor je op een rij gezet:

Leuk hotel met goede service

Katja Oerlemans
20-6-2009

Leuk hotel vlakbij het strand. Het dakterras is geweldig! Een tip als je lang bent, vraag om 2 aparte bedden, het tweepersoons bed is erg klein.

Gereisd met partner in juni 2009
2008

Op alle fronten super!

Cristina
29-9-2008

Bij het ontvangst wisten we al dat we goed zaten! Heel vriendelijk en gastvrij. Ze regelen alles met plezier voor je. Het hele hotel is gericht op comfort. De gratis pakketjes (zoals strandpakket) zijn de dingen die het hem doen. Kamer prima in orde. Ondanks dat we aan de drukke wegkant zaten, was het dusdanig goed geisoleerd dat je daar geen last van had. Dakterras helemaal super. Locatie hotel top, de straat oversteken en je zit aan het strand. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2008

Goed, trendy ingericht hotel met een geweldig dakterras, dichtbij het strand. Handdoekservice voor het strand. Goed ontbijtbuffet, garage onder het pand. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in Tue Jul 01 2008 16:53:24 GMT+0000 (UTC)

• Soort strandZand

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melody in Tel Aviv, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melody zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.