Géén boekingskosten
IsraëlIsraëlTel AvivHotels Tel AvivHotel Leonardo Beach Tel Aviv

Hotel Leonardo Beach Tel Aviv

IsraëlIsraëlTel Aviv

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Leonardo Beach Tel Aviv voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 10 reviews

• Sportfaciliteiten

10 Reviews over Leonardo Beach Tel Aviv

• 9Arnold en Bea de Vrind03-11-2019

fantastisch

Dit is een uitstekend hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Het is niet het modernste hotel, maar wel schoon en goed onderhouder Heeft een uitstekend uitgebreid ontbijt. Een goede ligging bij het centrum en strand en een Geweldige Boulevard waar van alles te doen is, Een aanrader Wij komen er graag nog eens terug Dank aan het Leonardo team

Hotel management, Revenue Corrdinatior, 21-11-2019

Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience during your recent stay at the Leonardo Beach Hotel in Tel Aviv and Thank you for your wonderful review.

We will be happy to see you again in the near future.

Warm Regards,

• 8bdevries27-08-2014

mixed feelings

We reizen (bijna) ieder jaar naar Israel en verblijven dan in Leonardo Basel aan de Rehov HaYarkon in Tel Aviv. We verbleven er dit jaar in een roerige tijd. We hadden als preferentie opgegeven kamer 605 (met uitzicht op zee) en kregen deze kamer ook. De bezettingsgraad van het hotel was 60%. Door deze lage bezetting was er niet iedere dag diner (buffet). Door tussenkomst van de manager werd er een voucher geregeld voor diner in Herods. Goede oplossing. Leonardo Basel adverteert met gratis WIFI. Deze heeft probleemloos gewerkt in de kamer. Personeel is vriendelijk en bereid dingen te regelen en vragen te beantwoorden. De gratis fietsen is enigszins een teleurstelling: de fietsen zijn redelijk nieuw (2 of 3 jaar) maar stonden met lekke banden en kapot in de garage. Werden niet gerepareerd. Verschillende verhalen over beschikbaarheid fietsen. Zwembad ligt niet de hele dag in de zon (viel me dit jaar op). Heel prettig verblijf.

• 7Van delft29-07-2014

Leuk eenvoudig hotel maar nooit meer

Bij aankomst krijgen we te horen dat onze kamer was geüpgraded later dacht van 4naar 5e etage maar goed de kamers zijn schoon en erg eenvoudig maar prima prijs kwaliteit verhouding.

Op het hotel ver niets mis mee de mannelijke bediening van de bar moet nog wel een cursus klantvriendelijkheid volgen. Maar geeft je creditcard nooit af want bij thuis komst blijkt er 87,00 afgeboekt te zijn waarvoor geen idee.

• 9Mieni en Ruben15-09-2012

Een prima hotel

Leonardo Basel mag er dan van de buitenkant niet zo heel aantrekkelijk uitzien, dat verandert zodra je binnenkomt. Mooie hal en vreselijk aardig personeel. Ze willen je wel overal mee helpen. Kamer was klein maar zeer goed te doen. Prima bedden.l Het ontbijt was super en er was elke dag wel weer een andere verrassing. Zwembad was wel koud maar de ligbedden had je voor het uitzoeken. Meer dan genoeg. Tegenover het strand. Jammer dat er geen balkon was. En schoon...........ze lopen de hele dag te poetsen en te dweilen. Een echte aanrader om van daaruit trips te maken.

• 7Hans, Ingrid en Max02-08-2012

Goed te doen.

De Hotel kamer stelt niet veel voor maar voor slapen, douchen en omkleden is het goed genoeg. Fijn was de handdoekenservice, je kon nml elke dag handdoeken meenemen naar het strand en/of zwembad.Het ontbijt is super.Parkeren voor een huurauto kost 40nis per nacht.Op sabbat is een parkeerplek niet gegarandeerd. Ligging is prima en er zijn veel leuke betaalbare eettentjes in de buurt. Probeer LaLa op het strand eens voor het super vakantie gevoel.

• 9r. van trienen19-01-2012

prima hotel

Hotel Leonardo Basel in Tel Aviv is een zeer prettig hotel om te verblijven, bij het inchecken wordt je al voorzien van een koud sapje wat bij de temperatuur toen wij aankwamen zeer welkom was. De ligging is geweldig tegenover het strand, met de bus ben je in 5 min in het uitgaanscentrum en in 10 min in Jaffa. Balie personeel is prettig in de omgang

• 8MHS15-07-2009

Redelijk goed hotel

Op zich een redelijk goed hotel. Minpuntje was dat ze aan het verbouwen waren tijdens ons verblijf. Schoonmaak is minimaal, badkamer was niet echt schoon toen was aankwamen. Voor een paar dagen goed te doen. Hotel ziet er aan de buitenkant niet echt uit, maar binnen goed te doen. Ligging ideaal, je steekt de (drukke) weg over en staat op het strand.

• 8hannah18-10-2007

Hotel Basel blijkt het oudste hotel te zijn van Tel Aviv, de eetzaal is ietswat oudbollig maar daarintegen is het eten prima tot erg goed. Het personeel is erg aardig/behulpzaam en de ligging v/h hotel is perfect. Straat oversteken en je ligt aan het strand. Wat ik erg jammer heb gevonden is dat geen 1 kamer een balkon heeft, maar goed dat is persoonlijk. Prima hotel en het eten daar komen wij voor terug. 1 oktober teruggekomen van 8 dgn. Tel Aviv. Stad is bruisend en veilig. Doen!

• 8joke09-04-2007

Ben daar vorig jaar in mei geweest goed en netjes hotel aan de over kant van de weg zit je meteen aan het strand.

• 8B. de Vries27-07-2006

Het hotel is gelegen in het noorden van Tel Aviv dicht bij de beroemde promenade en de middellandse zee, dicht bij de marina en dicht bij het winkelgebied Dizzengoff. Het is een relatief klein hotel met slechts 6 verdiepingen. Het personeel is zeer vriendelijk en geeft persoonlijke aandacht. De kamers zijn schoon, worden dagelijks gereinigd, schone handdoeken en regelmatig schoon beddengoed. Het hotel heeft een terras met bar en een zwembad (16 m). Er is permanent toezicht door een lifequard. Het hotel wordt beveiligd door een bewapende veiligheidsman. De eetzaal is sfeervol en het eten goed (verse groenten, fruit, salades, brood, beleg etc.). De keuken is voornamelijk westers georienteerd. De lobby en de kamers hebben airconditioning. Er is rekening gehouden met gehandicapten (speciale voorzieningen).

Hotel Leonardo Beach Tel Aviv info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar