Hotel Gilgal

7 reviews over Hotel Gilgal in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Prima hotel, aan te raden.

Gerton
28-10-2017

Vriendelijk en behulpzaam personeel, nette kamer, goed ontbijt en nabij het strand.

Thuis komen

Willem
29-5-2015

Na een rondreis door Israël hebben we verlengd voor een paar dagen strand. Hotel Gilgal is een modern hotel. We werden hartelijk ontvangen. Na de incheck kwamen we op onze kamer. Wij hadden een zeezichtkamer met uitzicht op de boulevard en de Middellandse zee. Het hotel heeft een dakterras met een adembenemend uitzicht over de stad en de zee. Onze kamer was prachtig. Niet groot, maar wel goed ingericht. Ruim en goed bed. Minibar. Thee en koffiefaciliteit. Ruime badkamer met douche. Het hotel bied in de lobby gratis koffie, thee en koekjes. Er is ook een kleine bibliotheek. In het gehele hotel gratis WiFi. Service is prima. Wij hebben alleen ontbeten in het hotel is dit was overdadig. Veel keuze. Van pasta tot salades. Yoghurt met allerlei soorten muesli, noten etc. Vers fruit enz.

Dit hotel is echt een aanrader. Vrij prijzig, maar als je even doorzoekt wellicht een goed aanbod.

Mochten we terug komen in Tel Aviv dan gaan we zeker terug naar hotel Gilgal

De heer

K ROOSE
16-3-2012

Hotel Gilgal in Tel Aviv is een gunstig gelegen hotel met onvriendelijk personeel. Het hotel is pas 4 jaar oud, maar is al tamelijk vervuild Ik verbleef er een week. Maar 3 keer is de kamer schoongemaakt en de handdoeken verschoond. Het bed geen enkele keer. Ik had half pension geboekt. De 2e dag was het restaurant gesloten, dit stond nergens aangegeven. Bij navraag bij de receptie kreeg ik een bonnetje om bij een restaurant te gaan eten.

We hebben een aantal aanbieders voor Gilgal voor je op een rij gezet:

Prima hotel met uitstekende ligging

André Buijs
25-11-2011

Dit jaar voor de 2e keer in Gilgal geweest en weer een prima ervaring. De kamers zijn niet te groot maar wel goed schoon. Het hotel zelf is mooi en alles is goed geregeld.

Perfect is het altijd toegangkelijke dakterras met mooi uitzicht over de zee en stad.

Personeel is ook vriendelijk en zeer behulpzaam

Ideaal voor een mooie stad maar ook zeker strandvakantie! Het strand is prachtig mooi, schoon en de sfeer is ontspannen

prima hotel nabij strandpromenade

dianevos
24-8-2011

Na een kort nachtje (aankomst middernacht/ochtend) goed geslapen (lekker bed) en fijn gedoucht (schone kamer, bed en douche) en een uitgebreid ontbijtbuffet, even nog naar het strand geweest . Heerlijk . We beginnen weer fris en uitgerust aan dag twee van onze groepsreis door Israel.

niet voor herhaling vatbaar

s_van_koot
6-6-2011

het ontbijt is niet goed. eerste keer is vers maar er wordt niet bijgevuld met vers maar gewoon de volgende ochtend weer neergezet en zo verder de volgende dagen tot het leeg is. te eentonig ,geen vers brood alleen maar mogelijkheid tot maken van tosti .in verhouding met andere 3 sterren hotels is het ontbijt echt slecht. de schoonmaker had een deel van onze makeup spullen weggegooid.is wel vergoed door het hotel maar is toch niet fijn.

prima hotel

andre buijs
14-9-2010

Uitstekende ligging, midden in de stad en vlak aan het strand. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. De sfeer in het hotel is een oase van rust in de stad. Vanaf het dakterras mooi uitzicht over de stad. De kamers zijn niet te groot maar alles is wel zeer schoon en ziet er goed uit. Het hotel is pas 3 jaar oud

We hebben een aantal aanbieders voor Gilgal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gilgal in Tel Aviv, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gilgal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gilgal scoort een 8.27 uit 10 op basis van 7 reviews.