Hotel Gilgal

IsraëlIsraëlTel Aviv

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Gilgal voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 7 reviews
+34/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 7 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Gilgal

• 9Gerton28-10-2017

Prima hotel, aan te raden.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, nette kamer, goed ontbijt en nabij het strand.

• 9Willem29-05-2015

Thuis komen

Na een rondreis door Israël hebben we verlengd voor een paar dagen strand. Hotel Gilgal is een modern hotel. We werden hartelijk ontvangen. Na de incheck kwamen we op onze kamer. Wij hadden een zeezichtkamer met uitzicht op de boulevard en de Middellandse zee. Het hotel heeft een dakterras met een adembenemend uitzicht over de stad en de zee. Onze kamer was prachtig. Niet groot, maar wel goed ingericht. Ruim en goed bed. Minibar. Thee en koffiefaciliteit. Ruime badkamer met douche. Het hotel bied in de lobby gratis koffie, thee en koekjes. Er is ook een kleine bibliotheek. In het gehele hotel gratis WiFi. Service is prima. Wij hebben alleen ontbeten in het hotel is dit was overdadig. Veel keuze. Van pasta tot salades. Yoghurt met allerlei soorten muesli, noten etc. Vers fruit enz. Dit hotel is echt een aanrader. Vrij prijzig, maar als je even doorzoekt wellicht een goed aanbod. Mochten we terug komen in Tel Aviv dan gaan we zeker terug naar hotel Gilgal

• 5K ROOSE16-03-2012

De heer

Hotel Gilgal in Tel Aviv is een gunstig gelegen hotel met onvriendelijk personeel. Het hotel is pas 4 jaar oud, maar is al tamelijk vervuild Ik verbleef er een week. Maar 3 keer is de kamer schoongemaakt en de handdoeken verschoond. Het bed geen enkele keer. Ik had half pension geboekt. De 2e dag was het restaurant gesloten, dit stond nergens aangegeven. Bij navraag bij de receptie kreeg ik een bonnetje om bij een restaurant te gaan eten.

• 8André Buijs25-11-2011

Prima hotel met uitstekende ligging

Dit jaar voor de 2e keer in Gilgal geweest en weer een prima ervaring. De kamers zijn niet te groot maar wel goed schoon. Het hotel zelf is mooi en alles is goed geregeld. Perfect is het altijd toegangkelijke dakterras met mooi uitzicht over de zee en stad. Personeel is ook vriendelijk en zeer behulpzaam Ideaal voor een mooie stad maar ook zeker strandvakantie! Het strand is prachtig mooi, schoon en de sfeer is ontspannen

• 7dianevos24-08-2011

prima hotel nabij strandpromenade

Na een kort nachtje (aankomst middernacht/ochtend) goed geslapen (lekker bed) en fijn gedoucht (schone kamer, bed en douche) en een uitgebreid ontbijtbuffet, even nog naar het strand geweest . Heerlijk . We beginnen weer fris en uitgerust aan dag twee van onze groepsreis door Israel.

• 5s_van_koot06-06-2011

niet voor herhaling vatbaar

het ontbijt is niet goed. eerste keer is vers maar er wordt niet bijgevuld met vers maar gewoon de volgende ochtend weer neergezet en zo verder de volgende dagen tot het leeg is. te eentonig ,geen vers brood alleen maar mogelijkheid tot maken van tosti .in verhouding met andere 3 sterren hotels is het ontbijt echt slecht. de schoonmaker had een deel van onze makeup spullen weggegooid.is wel vergoed door het hotel maar is toch niet fijn.

• 9andre buijs14-09-2010

prima hotel

Uitstekende ligging, midden in de stad en vlak aan het strand. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. De sfeer in het hotel is een oase van rust in de stad. Vanaf het dakterras mooi uitzicht over de stad. De kamers zijn niet te groot maar alles is wel zeer schoon en ziet er goed uit. Het hotel is pas 3 jaar oud

Hotel Gilgal info

Facilities