Hotel Crowne Plaza City Centre

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza City Centre voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Crowne Plaza City Centre

Good hotel, great restaurant

Ron
18-10-2017

Rooms at this hotel are spacious and clean. Good housekeeping and front desk staff. The restaurant serves good food, the staff is great!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza City Centre in Tel Aviv, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza City Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Crowne Plaza City Centre scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.