Hotel Center Chic

5 reviews over Hotel Center Chic in het Nederlands

Klein maar fijn hotel

Mark
30-9-2011

Oogt op foto's rommelig en druk (een gestreepte bank met stippeltjes kussen en nog meer kussens met weer een ander motiefje) maar merk je daar eigenlijk niets van, dan is het juist weer heel modern. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, en de kamer vond ik heerlijk. Goede airco,mooie inloop douche goed bed en ik had ook een goed balkon, tamelijk groot nog vond ik. Ontbijt is echter in een ander hotel, Cinema, aan de overkant. Internet kan je daar gratis gebruiken, maar is zeer traag. Va de twee PC's die er stonden, was er maar 1 in werking. Het ligt vrij centraal en je kan zelfs bijna alles lopen. Er zit een erg lekkere pizzeria op 5 minuten loopafstand! (Piazza Caffe). Mooi dakterras, waar je lekker kunt zonnen maar ook relaxen in de schaduw.

Voor een paar dagen prima!

Sjoerd
31-8-2011

Toen wij in het hotel verbleven waren ze bezig met verbouwingen maar daar hebben we totaal geen overlast van gehad. Het is een heel knus hotel met een geheel eigen stijl, onze kamer was echt prima. Echt geen kwaad woord over. Goede service en de israeli's die er werken zijn ook vriendelijk. We hebben zelfs nog 3 dagen fietsen geleend van het hotel om tel aviv te verkennen. Het ontbijt is bij de buren in Hotel Cinema. Vrij standaard ontbijt, geen topper maar voor een dag of 3 wel uit te houden. De ligging is prima, vlakbij winkelcentra en ook het strand is op loopafstand. Avondeten hebben wij niet in het hotel gedaan maar dat doen we nooit. Genoeg leuke restaurantjes in de omgeving, Mensen blijf niet teveel in je hotel maar trek erop uit! Verder is Tel Aviv top. Relaxte sfeer, goed uitgaan en iedereen spreekt prima engels (sommige zelfs meerdere talen vloeiend). Voor een dag of 3-4 echt een aanrader, maar ga overdag wel de stad in want in het hotel zelf is verder niet veel te doen!

mooi eenvoudig hotel

Sarah Reeder
8-5-2009

Mooi en eenvoudig hotel met prima voorzieningen. Het is aan te raden een kamer aan de binnenzijde te nemen; omdat de vuilnismannen erg! vroeg de vuilnis halen!

Royaal ontbijt aan de overkant (5 stappen ver) bij Cinema Hotel. Personeel is erg gastvrij.

mooi hotel

Van Cutsem
12-4-2009

verbleven er nu 1 week met Paasverlof

kamers proper , wel geen verwarming op kamer.

was deze week niet te warm in Tel Aviv.

minpunt was ontbijt vanaf woensdag( met pasen krijg je geen brood, daar er niks geserveerd werd waar gist inzat) enkel droog koekje en cake - fruit en beleg was er genoeg .

rare was dat op vele plaatsen wel brood te krijgen was bij het eten en ontbijt. is weer een ervaring bij

2005

Gewoon een goed hotel

mjl
1-6-2005

Gewoon een goed hotel. Niet te groot, waardoor je het gevoel krijgt een gast te zijn. Goed ontbijt met geweldige scrumbled eggs!

We hebben een aantal aanbieders voor Center Chic voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Center Chic in Tel Aviv, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Center Chic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.