Appartement Ben Yehuda

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag30°23°

We hebben een aantal aanbieders voor Ben Yehuda voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Ben Yehuda in het Nederlands

Perfecte plek in Tel Aviv

Casper
1-6-2011

Dit app. ligt in twee gebouwen. Wij hadden een kamer aan de achterzijde 25.

Perfecte kamer ruim was meer een studio je kan koken en thee/koffie zetten.

De kamers aan de straatzijde zijn luidruchtiger maar met de airco heb je de ramen toch dicht,

De receptie is zeer correct, en op de deur van de receptie die gesloten was toen wij in de nacht aankwamen hingen de enveloppen met kamersleutel.

Het ontbijten doe je voor E 10 aan de overzijde schuin tegenover. Heeeeeerlijk.

Voor vragen mail getrust maar, een vriend van ons woont in TelAviv

veel ruimte, schoon en goed onderhouden

Gerard
25-11-2010

deze appartementen zijn gerenoveerd en. zien er goed uit. Goede internet- en warm water voorziening. Veel ruimte in de twee persoons appartementen. Ideaal gelegen in Tel Aviv dicht bij het strand. Vriendelijke receptie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ben Yehuda in Tel Aviv, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ben Yehuda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.