Hotel Residence

IsraëlIsraëlNetanya

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Residence voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 11 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 11 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

11 Reviews over Residence

• 8Liawolf824-06-2017

Heerlijke plek aan zee

Hotel residence ligt aan de boulevard van nethanya. Binnen 5 minuten ligt u aan het strand. Innen enkele minuten bent u in het centrum. Veel terrasjes en restaurant. Mooi uitval basis om israel te ontdekken.

• 8Theo16-09-2016

goed hotel

Kwamen in de avond aan uit Tel Aviv voor onze rondreis. alle hulp gelijk gekregen voor het parkeren prettige receptie. Kamer zag er ook netjes uit met balkon zicht op de baai en strand Centrum dicht bij. gezellig kan er goed eten.

• 9Andre Buijs12-12-2015

Prima hotel

Perfecte ligging hotel. Hotel is gerenoveerd. Kamers niet groot maar ok, zeker die met uitzicht op strand en zee. Service personeel is uitstekend

• 4Ilva18-07-2011

Niet meer

Positief: de ligging, het ontbijtbuffet en de gratis kleine parkeerplaats. Minpunten: standaard kamers (aan straatzijde) zijn erg klein, zeer gedateerd, niet schoon, gaten in de lakens, het gerenoveerde badkamertje/toilet is te krap, schuifdeur v/d kast vloog direct uit de rails. Deze kamer is zeker geen 3* waard. Op navraag blijken er wel ruimere kamers te zijn (tegen bijbetaling) met zeezicht & föhn. Hotel was al vooruit geboekt door reisbureau: jammer, was een tegenvaller!

• 8geertie16-02-2011

mooi land

ondanks de vele berichten toch een zeer mooi en aangenaam land.Mensen zijn vriendelijk en behulpzaam,het eten is zeer goed meegevallen en aangenaam klimaat.De vele gewapende soldaten dat moet je gewoon zien te worden.

• 7pquist196222-05-2010

Mooie ligging / gehorige kamers

Wij zijn 1 nacht in het hotel geweest tijdens onze rondreis in Israel. Het hotel ligt vlak bij het strand en bij het gezellige uitgaanscentrum. Wij zaten op de 8e verdieping met een prachtig uitzicht op zee en strand. Wij reisden per huurauto, maar we konden niet op de parkeerplaats van het hotel terecht omdat hier maar een beperkt aantal plaatsen zijn. De kamers zijn redelijk ruim en voorzien van airco. Onze kamer was met een tussendeur naar de naastgelegen kamer. Ideaal voor families met kinderen, maar voor ons wel erg gehorig als de buren het volume van de TV nogal omhoog gezet hadden. We hebben alleen ontbeten in het hotel en dit was gewoon goed.

• 6gerard willemstein18-07-2009

zeer gedateerd ga ik nooit meer heen!!!!

het hotel is zeer gedateerd en een schande dat de touroperator dit nog durft aan te bieden oud vies slechte airco eten ook niet goed ben vaak in Israel geweest maar heb dit nog niet meegemaakt ga voortaan naar tel aviv waar het wel goed is dan maar iets duurder !!

• 5Daniel Jansen27-07-2007

Vergane glorie...Airco die 's nachts wordt uitgezet, badkamer met lekkage koelkast die niet koelt enz enz. Absoluut geen drie sterren waard...

• 8Jeroen van Mierle02-04-2007

Hallo, Ik was hier in december 2006, nog steeds lekker weer +/- 20 gr. Ik was hier samen met medeleerlingen en 2 instructeurs voor een seminar Krav Maga.

Het hotel is eenvoudig, maar goed verzorgd. Het ontbijt is gewoon, niet erg veel afwisseling, maar de pan cakes zijn lekker.

Een aanrader is Jeruzalem, de Dode Zee met Massada. Tel Aviv is mooi om er rond te lopen en vooral het oude gedeelte.

Met de gevaarsdreiging viel het wel mee ondanks dat het een zeer onrustige tijd was. Wel overal militairen met de geweren op hun rug. Bewaking bij openb. gebouwen en winkelcentra.

Het personeel is vriendelijk en helpt je waar ze kunnen, vooral aan de receptie. Elke dag verschoning van het bed en handdoeken.

Volgende keer zou ik een kamer met zeezicht nemen. Het hotel ligt in het centrum, waar je veel restaurants hebt, waar je goed kunt eten. Omgerekend tussen de 15 en 25 Euro incl. frisdrank.

Veel plezier in Netanya

• 9Henk Steunenberg21-10-2005

verblijf van 29.09/06.10.2005 hotelaccomodatie boven gemiddeld. hotelpersoneel heel erg behulpzaam en antwoord op alle vragen en zijn niet te beroerd e.e.a. voor je uit te zoeken en te regelen. Centraal gelegen in Netanya. Kan een ieder aanraden te kiezen voor dit hotel. Bij een volgende keer een aanrader.

Hotel Residence info

Facilities