Hotel Ginot Yam

Hotel Info

Meer hotelinfo

4 reviews over Hotel Ginot Yam

• 3Thea02-01-2008

Verschrikkelijk hotel. Medewerkers gingen rustig zitten roken en drinken (alcohol) in de eetzaal, terwijl wij zaten te eten,met hun smerige werkleding aan.Onbeschofte bediening. Kamers viezig.Het eten was zacht gezegd onder de maat.

Met vrienden

• 7Herbert Brunner27-10-2005

Goed hotel voor weinig geld, beddengoed en handdoeken worden dagelijks vervangen en dagelijks wordt je kamer schoongemaakt. Het ontbijt is prima en alles is schoon!! De ligging is uitstekend en centraal.Sinds dit jaar(2005) hebben de veel kamers een nieuwe, stille, airco en worden de kamers opgeknapt. Dit is een * sterren hotel voor ca.15euro p.p.dag met ontbijt...dus wat verwacht je......??? Wij zijn er nu 2x geweest en gaan er zeker weer heen!!!

Anders

• 5Maaike05-06-2005

Vreselijk hotel. Ontbijt zeer smerig, vieze kamers, onvriendelijke medewerkers. Ligging prima, minuut van centrale plein, in centrum. Heel duur voor wat je ervoor terug krijgt. Hotel ruikt zelfs vies van binnen.

Anders

0 tips over Hotel Ginot Yam

0 vragen over Hotel Ginot Yam

• Adres9 David Hamelech Street(toon op kaart)
        • E-mailadres
        • Website