Hotel New Carlton

Hotel New Carlton

We hebben een aantal aanbieders voor New Carlton voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel New Carlton in het Nederlands

Matig hotel maar perfecte ligging

Irma Leijden van Amstel
8-8-2010

In Nahariya is niet veel hotelkeus; het Park Paza is onlangs gesloten. De naam Carlton 4* doet veel verwachten maar voldoet hier echt niet aan. De kamers zijn veelal oud en groezelig en het meubilair (incl. TV) gedateerd. Wij hebben pas na de 5e kamer geaccepteerd. De gangen ruiken soms erg merkwaardig. Gratis parkeren op eigen terrein (meestal is er plaats). Ontbijt is prima, zowel koud als warm buffet (geen vleeskost). Zwembad aanwezig maar door ons niet gebruikt. Hotel ligt op loopafstand van het strand. Tip voor een fijn diner: Pinguin of wat duurder: Ida (reserveren) beide aan Haga'Aton Blvd.

Gereisd Met partner in september 2009

Matig maar perfecte ligging

Irma Leijden van Amstel
13-11-2009

In Nahariya is niet veel hotelkeus; het Park Paza is onlangs gesloten. De naam Carlton 4* doet veel verwachten maar voldoet hier echt niet aan. De kamers zijn veelal oud en groezelig en het meubilair (incl. TV) gedateerd. Wij hebben pas na de 5e kamer geaccepteerd. De gangen ruiken soms erg merkwaardig. Gratis parkeren op eigen terrein, meestal is er plaats. Ontbijt is prima, zowel koud als warm buffet (geen vleeskost). Zwembad aanwezig maar door ons niet gebruikt. Hotel ligt op loopafstand van het strand. Tip voor een fijn diner: Pinguin of wat duurder: Ida (reserveren) beide aan Haga'Aton Blvd.

Gereisd Met partner in september 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeldautomaat, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel New Carlton in Nahariya , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel New Carlton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.