vakantie Mashabei Sade

Reviews over Mashabei Sade

Eenvoudig leven in de kibbutz

Sietske,
    8-4-2014

Als afsluiting van onze rondreis verbleven we 2 nachten in de kibbutz Mashabim. Een stuk eenvoudiger dan de hotels die we eerder tijdens de rondreis hebben aangedaan, maar het heeft echt z'n charme. De kamer is ruim en de badkamer ook. Twee smalle, losstaande eenpersoonsbedden, maar wel schoon. Het eten in de gezamenlijke eetzaal is prima, leuk om te zien dat iedereen in de kibbutz zo z'n taak heeft.

Een heerlijke plek om bij te komen en te genieten van de

b.mes,
    28-5-2007

Een heerlijke plek om bij te komen en te genieten van de woestijn en van de inzet van mensen om hun eigen paradijs te scheppen.Het kan regenen in de woestijn!. Je vergeet deze nog echte kibbutz niet, zoveel zijn er niet meer. Rondlopen en een gesprek aanknopen gaat heel goed.Samen eten met de bewoners. En op een afstandje leven de bedouinen, de kamelen en zijn er prachtige kraters en resten van de handelsroutes. Geniet.