Prijs is veel te hoog voor de geboden kwaliteit

Review geschreven door Ron

Prijs is veel te hoog voor de geboden kwaliteit

Ron,
1-5-2007

Prijs is veel te hoog voor de geboden kwaliteit. Het is een hotel met als enige voorziening een buffetrestaurant. Er is ook een bar, maar die was nooit bemensd. Het restaurant is alleen open als er een grote groep in het hotel verblijft, wat niet iedere dag het geval is. Op zich was het ontbijt en het diner wel prima verzorgd. Personeel is puur professioneel vriendelijk en is totaal niet in gasten geïnteresseerd. De kamers hebben geen balkon (jammer, want in april was het erg warm en er is ook al geen zwembad). Hotel ligt inderdaad op loopafstand van oude centrum en toeristisch winkelcentrum, maar een goede conditie is wel aan te bevelen.

Gereisd met partner in april 2007