9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Prima Royale Jerusalem voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Prima Royale Jerusalem in het Nederlands

Goed hotel met prima service

André Buijs
18-1-2013

Redelijk groot hotel met goede service. Dakterras is heel mooi en voor het eerst kluisjes die je zonder bijbetaling kunt gebruiken. Verder goede kamers en ontbijd

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

Net hotel, schoon. Wel korte bedden! Goed eten, zowel 's morgens als 's avonds. Op loopafstand van de Old City, maar toch in een rustige wijk. Receptie is zeer behulpzaam met het bellen van taxi's of uitzoeken van een restaurant.

Gereisd met partner in mei 2010
2008

Goed hotel op loopafstand van het oude centrum. Nette trendy ingerichte kamers. Garage onder het hotel. Goed ontbijtbuffet

Gereisd met partner in juli 2008

Prima Royale is ons goed bevallen

A. Zoeteweij
18-4-2008

Prima Royale is ons goed bevallen. De kamers waren schoon en elke dag schone handdoeken, koffie en thee service op de kamer, het personeel is vriendelijk en behulpzaam, het eten was goed verzorgd, de ligging is op 10-15 min. loopafstand van de Jaffapoort. Al met al waren wij goed tevreden.

Gereisd met vrienden in maart 2008
2007

Prima Royale is een prima keuze

linda
3-6-2007

Prima Royale is een prima keuze. Op 10 minuten lopen naar Jaffa Gate, en 10 minuten naar Ben Yehuda en in een mooie rustige wijk in nieuw Jeruzalem gelegen.

Personeel heel aardig en uiterst behulpzaam. Kamers goed, met goede bedden. Kleine badkamer, maar elke dag goede schone handddoeken!

Gereisd familie in mei 2007

Prijs is veel te hoog voor de geboden kwaliteit. Het is een hotel met als enige voorziening een buffetrestaurant. Er is ook een bar, maar die was nooit bemensd. Het restaurant is alleen open als er een grote groep in het hotel verblijft, wat niet iedere dag het geval is. Op zich was het ontbijt en het diner wel prima verzorgd. Personeel is puur professioneel vriendelijk en is totaal niet in gasten geïnteresseerd. De kamers hebben geen balkon (jammer, want in april was het erg warm en er is ook al geen zwembad). Hotel ligt inderdaad op loopafstand van oude centrum en toeristisch winkelcentrum, maar een goede conditie is wel aan te bevelen.

Gereisd met partner in april 2007

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prima Royale Jerusalem in Jeruzalem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prima Royale Jerusalem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.