Hotel Montefiore

4 reviews over Hotel Montefiore in het Nederlands

Mooi hotel

mindtools28
3-2-2011

Mooi hotel op 20 minuten loopafstand naar de oude stad (Jaffa gate). Goed ontbijt en mooie schone kamer. Vlakbij zijn genoeg restaurantjes te vinden. Zou hier zeker weer naar toe gaan.

Gereisd met partner in januari 2011

Lokatie is goed.

Frank Klaassen
24-11-2010

Montefiore ligt op ca. 20 minuten lopen van de oude stad. Om er met de (huur)auto te komen volg je misschien het beste de aanwijzigingen op hun site; wij gebruikten een soort Israelische Tomtom en die liet ons dwars door Jeruzalem crossen.

De receptionist was vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was een drama. Kom je even na zeven uur (de begintijd) dan hebben de reisgezelschappen alles wat voorhanden is al opgegeten en wat rest zijn slechts lege schalen. Die ook praktisch niet worden bijgevuld. Het , De ontbijtpersoneel is ook erg onvriendelijk, praat geen Engels, alleen Arabisch. Parkeren van je (huur)auto is ook niet eenvoudig.

Gereisd met partner in november 2010

perfect hotel goede ligging

gerard willemstein
27-3-2010

goed hotel dichtbij de jaffagate in de oude stad waar een perfect restaurant zit ,net door de jaffapoort heen genaamd samara ,vriendelijk personeel in het hotel zeker een aanrader voor een week Jeruzalem ontbijt was redelijk niet heel bijzonder ,maar je kan overal eten Ben Jehuda straat is 5 min lopen ,wij hebben het er erg naar ons zin gehad

Gereisd met partner in maart 2010

2008

Prima hotel, op 20 min wandelen van de oude stad. Veel variatie in het ontbijt, bij het avond eten is er iets minder variatie maar wel allemaal heel lekker. De kamers zijn zeer netjes.

Gereisd met vrienden in maart 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Montefiore voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montefiore in Jeruzalem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montefiore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.