IsraëlIsraëlJeruzalemHotels JeruzalemHotel Mercure Jerusalem Gate

Hotel Mercure Jerusalem Gate

IsraëlIsraëlJeruzalem

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Mercure Jerusalem Gate voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 14 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 14 reviews
  • 7Waardering

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

14 Reviews over Mercure Jerusalem Gate

• 7ARSU23-11-2015

Goed hotel

Prima hotel om alleen te overnachten en te eten. Weinig activiteiten/entertainment in het hotel. Mooie ingang en lobby. Sommige dingen zijn wel iets verouderd, zoals de airco.

• 4Pel12-08-2015

Ieuw

"Vergane glorie" is mild uitgedrukt. Inderdaad dikke kalksporen op de kraan. Vlekken op meubilair en vloerbedekking. Koelkast kapot. WiFi slecht. En dan 4,5 ster???

• 8mijzelf381622-05-2015

Prima hotel

Goed hotel om enkel dagen te verblijven. Kamers zijn keurig maar een antikalk behandeling op de kranen zou wel mogen. Kluisje op de kamer, kleine TV met 5 onverstaanbare zenders. Geen koelkast of minibar. Tijdens de spits uitzicht op de toeterende verkeerschaos, maar daar verder geen last van. Onder hotel is een groot restaurant wat 's avonds druk is. En daaronder een groot winkelcentrum met pin automaat winkels open tot 21 uur.

• 10Armando Krijnen22-11-2014

Shalom ha-Holland

Het Mercure Hotel Jerusalem Gate is een heel leuk hotel in de nieuwe wijk van Jeruzalem. Ik vond het een erg leuk en sfeervol hotel met een winkelcentrum in de buurt, lekkere eetgelegenheden en het personeel was ook erg vriendelijk. Je had uitzicht op de brug die op de Rotterdamse brug leek/lijkt. De Oude Stad was bereikbaar per tram maar lopend kon je er ook goed over doen. Ik zou graag terug willen komen ooit naar dit hotel!

Love from The Netherlands (Holland) to Israël

• 7Arjen05-05-2013

Jerusalem gate niet goed, maar ook niet slecht

Een groot hotel wat ingericht is op massa. Al met al wel wat vergane glorie. Een bad dat sneller leeg loopt dan de kraan aan kan, een ambulancepost naast het hotel, donkere gangen, verouderde bedden en een luidruchtige airco maken het verblijf wat minder. Het ontbijt en het diner echter maken het wel weer goed. De prijs is ook niet echt hoog, dus al met al krijg je waar je voor betaald: een slaapplaats in Jeruzalem.

• 7André23-02-2013

prima hotel voor rondreis

Prima hotel voor rondreis, als je niet te veel op je kamer bent. Niet goed, niet slecht. Kamer is niet heel erg groot, ontbijt is goed. Kan gehorig zijn.

• 3Stephan24-10-2012

Hier ga ik nooit meer naar toe!

D entree is mooi maar dan heb je alles gezegd. Onvriendelijk personeel (behalve in de bar) Eten was niet mijn smaak maar dat is erg persoonlijk. Wel waren de broodjes duidelijk ouder dan een dag dus niet vers. Bruiloftgasten gaan voor hotelgasten wat betreft bediening en service, dit ging echt schandalig soms er aan toe. Eten in te kleine ruimte met geen aanvulling van het buffet. Lekkende afvoer van de badkuip waarin je moet douchen, geen kluisje of koelkast is de kamer, andere, even dure kamers weer wel....Op sabbat word je als hotelgast deels aan je lot overgelaten: geen vers gemaakt eten, oploskoffie, lift in "sabbatstand" = alleen naar bovenste verdieping en dan tergend langzaam steeds één verdieping zakken. Nee dit hotel verdient geen positieve beoordeling van mij. Was er dan niets goed? Jawel: positief waren het winkelcentrum onder het hotel (met pinautomaat), de bar die echter wel om 23:00 uur sluit en de ligging t.o.v. de stad. Te weinig echter voor positief beeld.

• 8dianevos26-08-2011

gezellig hotel

goed hotel, lekker ontbijt en dinerbuffet, schone kamer en douche en zachte bedden. Goed geslapen gegeten uitgerust.

• 8Eric en Rita04-06-2010

goed verblijfshotel in boeiende omgeving

Ligt in Joods-orthodoxe wijk waardoor wij ook 2 bruiloften konden bekijken. Heel boeiend hoe zo'n feest gaat. En het zijn bijzonder mensen om zo eens te observeren. Hotel is groot en er komen veel groepen. Vooral jonge Amerikanen wat lawaaierig. Eten is goed.

• 6Lia24-08-2009

slecht hotel

Tijdens onze rondreis 3 nachten in dit hotel verbleven. Als je binnenkomt lijkt het hel wat, maar de kamers zijn vies, het ontbijt is slecht en de haren in de badkamer waren niet van mij!!!Alleen veel religieuze families in dit hotel.Geen enkel restaurant in de buurt, dus nooit meer in dit hotel!

Hotel Mercure Jerusalem Gate info

• VerzorgingVolpension