8,4

11 reviews over Hotel Legacy in het Nederlands

Goede ligging

David Brusse
2-5-2011

Dit hotel is een fijn hotel. Mooi ruim van opzet. Schone kamers met airco en een fijne badkamer. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. Het personeel is aardig, geen enkel probleem ermee gehad. Het enige nadeel was de aggregator van de airco? Die maakte best veel lawaai waardoor ik mijn raam snachts dicht moest doen maar dat is zowiezo handig met airco. Ligt fantastisch dichtbij de oude stad en een benzine pomp dichtbij die 24 uur per dag open is, zodat je wat snaaiwerk kan halen voor op de kamer... ;-)

Gereisd alleenreizend in juni 2010

We hebben er 3 nachten geslapen. Overdag Jeruzalem in en in de vroege avond even lekker uitpuffen op het lounge terras. De bedden zijn prima, het is er schoon, het eten zowel ontbijt als diner is prima. Wij vinden de service ook erg goed. 2 minpunten, bij onze aankomst midden in de nacht bleek dat er 1 slaapplaats te weinig was. DAar kon op dat moment niets meer aan gedaan. Het zwembad bleek niet beschikbaar. Een keer gesloten en een keer bezet door schoolkinderen die er les kregen. Het is geen faciliteit van het hotel zelf. Het hotel ligt overal dichtbij en het uitzicht vanuit het restaurant is geweldig.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

Mooi hotel

MLB
24-8-2010

Het hotel ligt in Oost Jerusalem in het Islamitische gedeelte op ongeveer 5 minuutjes lopen naar de prachtige Damascus gate. Voor dat je het wist werden je koffers al naar je kamer gebracht en stond alles gereed. De kamers zijn netjes en van alle gemakken voorzien. Wij hadden geen balkon, veel kamers hebben dat wel. Niet dat we dit gemist hebben in die hitte. Airco aan is dan veel lekkerder. Badkamer was netjes en er lagen verschillende douchespulletjes van het hotel. Het ontbijt was zeer uitgebreid en vers. Veel soorten beleg, brood en vers fruit. Erg goed verzorgd. De ligging is prima, alleen wordt je door de vrouwen uit Islamitische buurt vaak respectloos aangestaard omdat je een t-shirtje (niet eens een hemdje) aan hebt met + 30 graden. Jammer, wij hebben namelijk wel respect voor ieders keuze.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

prima hotel + ligging

andre buijs
13-5-2010

Prima hotel en goede service. Een paar minuten lopen van de Damascus Gate. Hotel ligt in het meer arabische gedeelte van Jeruzalem.

Gereisd alleenreizend in april 2010

Geweldig.

E. van der Zee
1-5-2010

Mijn moeder en ik hebben in dit hotel een heerlijke week gehad. Het hotel ligt op 5 min. loopafstand van de Damascus Gate. Wij hadden halfpension geboekt. De eerste 4 dagen kregen we iedere avond een 4-gangen diner ( in één woord:Fantastisch), de laatste 3 dagen een buffet. Een aanrader!

Bezocht: 22/4- 29/4 2010.

Gereisd anders in mei 2010

Centraal gelegen hotel

Grietje en Rolanka Lenting
30-3-2010

Wij hebben in dit hotel gezeten eind feb/begin maart. Het is een prima hotel gelegen dichtbij het oude centrum. Wij hadden helaas wel en kleine maar mooie kamer. De service is opzich prima alleen de medewerkers van de receptie zijn niet altijd even vriendelijk.

Gereisd met partner in februari 2010

Desiree
15-12-2009

Mooi gerenoveerd hotel. Ruime kamers, smaakvol ingericht. Het hotel ligt in de Arabische wijk. Dit houd in dat wanneer het weekend is voor de Israeli (Sabbat), je er in dit hotel geen ‘last’ van hebt. Er wordt gewoon gekookt en er is een uitgebreid ontbijt en diner. Er zijn kamers met en zonder balkon. Het restaurant en de loungebar zijn op de bovenste verdieping, loop ook eens over het balkon, want er is een schitterend uitzicht over de stad.

Gereisd met vrienden in april 2008

Ideale ligging t.o.v. oude stad.

sanneke
1-10-2009

Mooi en net hotel, op loofafstand van de oude stad. Vriendelijk personeel, zeer goed restaurant. Onze badkamer was wat klein, maar wel goed schoon. Een aanrader wanneer je een paar dagen Jeruzalem bezoekt!

Gereisd met partner in september 2009
2008

Wij hebben 4 uitstekende dagen doorgebracht, vooral het eten was buitengewoon goed, prima chef-kok, komen hier beslist terug als we weer in israel komen.

Gereisd met vrienden in juni 2008

Prima hotel in westelijk deel van jeruzalem

Tiffany Baro
20-4-2008

Prima hotel in westelijk deel van jeruzalem. Dat wij er waren was de officiele opening. Vriendelijk personeel, grote kamer.

Gereisd met partner in april 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Legacy voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Legacy in Jeruzalem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Legacy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.