Kleine hotelsWeer vandaag29°17°
Hotel La Perle

We hebben een aantal aanbieders voor La Perle voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Perle in het Nederlands

Ideale ligging in centrum van west-Jeruzalem

mike
29-7-2012

Prima kleinschalig hotel aan rand van het voetgangersgebied van het centrum. Verder is Jaffostreet met zijn nieuwe lightrail-tram om de hoek en daarmee ben je zo bij de oude stad of, de andere kant op, bij het centrale busstation. Personeel super-vriendelijk, ze zijn graag bereid je informatie te geven. Kamer en badkamer netjes en schoon. Geen ontbijt. Kortom, leuk hotel voor redelijke prijs.

Gereisd Met vrienden in juli 2012

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

• Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Perle in Jeruzalem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Perle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.