Hotel Harmony

6 reviews over Hotel Harmony in het Nederlands

goed stadshotel

Sandra
21-9-2012

De ligging is perfect. Op loopafstand van de Oude Stad en haaks op Jaffa street waar de ligth rail rijdt die je voor NIS 6,60 enkele reis naar Mount Herzl/Yad Vashem brengt. Het personeel is bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Stom toevallig vond ik onder de minibar in onze kamer 2 pillen. Dit doorgegeven bij de receptie met de vraag of er even extra kon worden gezogen. Volgens de manager was het onacceptabel dat dit er nog lag. De hele kamer zou worden omgekeerd en wij kregen subiet een upgrade. We waren enigszins beduusd. Zeker toen bleek dat er in de nieuwe kamer een fles wijn, wat fruit, koekjes en nootjes op ons stonden te wachten.

Gereisd Met partner in september 2012

Harmony Jerusalem

Anneke.
23-3-2012

Goed hotel op een perfecte plek. Dichtbij de autovrije Jaffastraat en op loopafstand van de Jaffapoort in old city. Wel wat lastig te vinden door het vele eenrichtingsverkeer wanneer je met eigen auto bent. Maar wel weer kunnen parkeren in de parkeergarage van het hotel. Klene kamers, maar mooi en doelmatig ingericht. Alles klein, douche, kamer, maar de architect heeft er iets moois en kleurrijks van gemaakt. Vriendelijk personeel, goed ontbijt. Aanrader!

Gereisd Met partner in maart 2012

Mooi hotel

Erna
15-3-2011

Goed ingericht hotel, in het centrum van Jeruzalem. Op loopafstand van de oude stad. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Een kleine parkeergarage onder het hotel. De kamers zijn prima, niet erg groot, maar netjes en modern.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2010

Goed hotel

ingridvveen
23-10-2010

Goed hotel. Wij hadden geen deluxe kamers, dus ze waren o.k. Misschien een tikje te krap, maar ja, het enige wat je er zo ongeveer doet is slapen. Het hotel heeft geen restaurant, maar er is genoeg keuze in de directe omgeving. Receptiepersoneel was erg behulpzaam in bellen van een taxi, plannen van een uitstapje etc.

Gereisd Met vrienden in oktober 2010

Geweldige locatie.

Lisa
26-10-2009

We werden ge-upgrade naar een prachtige luxe suite en weten dus niet hoe een 'normale' kamer eruit ziet. Onze suite was zeer ruim en voorzien van alle gemakken (2 flatscreen TV's!) Ontbijt was goed, maar niet meer dan dat voor Israelische begrippen. Hotel was hip en modern ingericht.

Gereisd Met partner in januari 2009

Geweldig

LISA
26-10-2009

Goed hotel, op perfecte locatie. We werden ge-upgrade dus we weten niet hoe de 'normale' kamers zijn. Onze kamer was zeer ruim en van alle gemakken voorzien (2 flatscreen tv's!). Ontbijt was goed, maar ook niet meer dan dat voor Israelische begrippen. Inrichting van hotel hip en modern.

Gereisd Met partner in oktober 2009

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Harmony in Jeruzalem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Harmony zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.