Géén boekingskosten

Hotel Harmony

IsraëlIsraëlJeruzalem

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Harmony voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 6 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 6 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Airconditioning

6 Reviews over Harmony

• 8Sandra21-09-2012

goed stadshotel

De ligging is perfect. Op loopafstand van de Oude Stad en haaks op Jaffa street waar de ligth rail rijdt die je voor NIS 6,60 enkele reis naar Mount Herzl/Yad Vashem brengt. Het personeel is bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Stom toevallig vond ik onder de minibar in onze kamer 2 pillen. Dit doorgegeven bij de receptie met de vraag of er even extra kon worden gezogen. Volgens de manager was het onacceptabel dat dit er nog lag. De hele kamer zou worden omgekeerd en wij kregen subiet een upgrade. We waren enigszins beduusd. Zeker toen bleek dat er in de nieuwe kamer een fles wijn, wat fruit, koekjes en nootjes op ons stonden te wachten.

• 8Anneke.23-03-2012

Harmony Jerusalem

Goed hotel op een perfecte plek. Dichtbij de autovrije Jaffastraat en op loopafstand van de Jaffapoort in old city. Wel wat lastig te vinden door het vele eenrichtingsverkeer wanneer je met eigen auto bent. Maar wel weer kunnen parkeren in de parkeergarage van het hotel. Klene kamers, maar mooi en doelmatig ingericht. Alles klein, douche, kamer, maar de architect heeft er iets moois en kleurrijks van gemaakt. Vriendelijk personeel, goed ontbijt. Aanrader!

• 8Erna15-03-2011

Mooi hotel

Goed ingericht hotel, in het centrum van Jeruzalem. Op loopafstand van de oude stad. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Een kleine parkeergarage onder het hotel. De kamers zijn prima, niet erg groot, maar netjes en modern.

• 7ingridvveen23-10-2010

Goed hotel

Goed hotel. Wij hadden geen deluxe kamers, dus ze waren o.k. Misschien een tikje te krap, maar ja, het enige wat je er zo ongeveer doet is slapen. Het hotel heeft geen restaurant, maar er is genoeg keuze in de directe omgeving. Receptiepersoneel was erg behulpzaam in bellen van een taxi, plannen van een uitstapje etc.

• 9Lisa26-10-2009

Geweldige locatie.

We werden ge-upgrade naar een prachtige luxe suite en weten dus niet hoe een 'normale' kamer eruit ziet. Onze suite was zeer ruim en voorzien van alle gemakken (2 flatscreen TV's!) Ontbijt was goed, maar niet meer dan dat voor Israelische begrippen. Hotel was hip en modern ingericht.

• 9LISA26-10-2009

Geweldig

Goed hotel, op perfecte locatie. We werden ge-upgrade dus we weten niet hoe de 'normale' kamers zijn. Onze kamer was zeer ruim en van alle gemakken voorzien (2 flatscreen tv's!). Ontbijt was goed, maar ook niet meer dan dat voor Israelische begrippen. Inrichting van hotel hip en modern.

Hotel Harmony info

• AirconditioningBeschikbaar