Hotel City Center Suites

1 review over Hotel City Center Suites in het Nederlands

Goede ligging

Willemien van aartsen
11-5-2017

Het is even zoeken, voor je de piepkleine entree gevonden hebt, maar eenmaal binnen is alles prima voor elkaar. Heerlijk ruime en comfortabele kamers, met een kleine keuken inrichting. Want, dit vond ik echt een nadeel: het hotel biedt geen ontbijt en/of diner mogelijkheid. Er zijn genoeg bakkers en supermarkten in de buurt, maar je zult het dus in je eigen kamer, aan een (wankele) tafel moeten nuttigen. De ligging is perfect: Ben Yehuda en Jaffa streelt liggen om de hoek, naar de Oude Stad is het 20 minuutjes lopen.

Gereisd Met partner in april 2016

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel City Center Suites

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Center Suites in Jeruzalem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Center Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.