Appartement Check In

Appartement Check In

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag30°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Check In voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Check In in het Nederlands

Prima ligging op kwartier stappen van oude stad!

Johan Demol
26-6-2017

Moderne, ruime appartementen aan een redelijke prijs. Tussen het centraal busstation en de oude stad gelegen. Daardoor uitstekend voor wie de belangrijkste bezienswaardigheden van Jeruzalem wil bezoeken en uitstapjes wil maken met de goedkope lijnbussen naar bv. Tel Aviv, de Dode Zee, Bethlehem, Tiberias... Goed uitgeruste keuken met magnetron, koffiezet, ijskast, fornuis. Je beschikt zelfs over een eigen wasmachine en droogkast. De ligging in Jaffa Street zorgt ervoor dat je alle belangrijke winkels en restaurants in de onmiddellijke nabijheid vindt, alsook de joodse markt: Mahane Yehuda. Als je een appartement aan de voorkant hebt, kan je wel wat last hebben van straatlawaai. Vraag dan om een appartement aan de achterkant waar je ook meer zon hebt.

Gereisd Met vrienden in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Check In in Jeruzalem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Check In zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.