Hotel Caesar

7 reviews over Hotel Caesar in het Nederlands

Prima doorgangs hotel

jansen1652
28-4-2012

Het hotel ligt verscholen achter andere gebouwen; maar op een goede locatie t.o.v. het openbaar vervoer. Het busstation is op beloopbare afstand en de tram stopt bijna voor de deur.( Tram gaat om de 10 minuten af en aan )

Gereisd met partner in april 2012

geweldig

sjaak en annie
28-3-2010

eenvoudig maar goed hotel in het centrum gelegen eten en service prima

Gereisd met vrienden in maart 2010

Fantastisch hotel

Albrecht
17-8-2009

Hotel staat wel langs een bouwput en een beetje tussen de andere gebouwen, maar.....het hotel zelf is prima. Service en eten uitstekend en niet te ver vanaf het centrum. Een aanrader. Volgende keer weer.

Gereisd met partner in april 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Caesar voor je op een rij gezet:

Zakelijk, maar redelijk goed hotel

MHS
15-7-2009

Hotel staat redelijk ver van het centrum, is wel aan te lopen, maar wel langs de drukke verkeersweg. Inderdaad veel groepen in het hotel.

Personeel van het restaurant was zeer vriendelijk, personeel van de receptie afstandelijk en zeer zakelijk. Kamers wel goed, ontbijt ook voldoende keus.

Gereisd met partner in juli 2009
2008

Koel en zakelijk hotel in Jeruzalem

Mike
28-7-2008

Dit hotel is zeer in trek bij grote reisgroepen. Van christelijke bejaarden tot joods-amerikaanse tieners die met bussen vol arriveren. Dus niet bepaald rustig. Gelukkig zijn de gasten bek af na een dag sightsee-en dus 's-nachts toch enig rust. Verder afstandelijk en koel personeel. Kamers zijn niet bijzonder, ontbijt idem dito. Pluspunt is de gratis kluisje in de kamer.

Gereisd met vrienden in juli 2008

Goed hotel dicht bij centrum

R.Kant
25-4-2008

Goed hotel dicht bij centrum.

fijne kamers vriendelijk personeel.

alleen jammer dat het zwembad pas in juni open gaat.

rianne

Gereisd met vrienden in april 2008

2005

Tot onze grote verbazing een perfect hotel tegen een hele schappelijke prijs. Uitgebreid en smakelijk ontbijt, vriendelijke en hulpvaardige medewerkers. Ligging vlakbij centraal busstation, 15 minuten lopen naar centrum. Groot parkeerterrein voor de deur. Schone, ruime kamers. Prima airco zonder vieze luchtjes. Rustig hotel.

Gereisd anders in juni 2005

We hebben een aantal aanbieders voor Caesar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caesar in Jeruzalem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caesar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.