Hostel Abraham

Hostel

We hebben een aantal aanbieders voor Abraham voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Abraham in het Nederlands

fijne plek om te zijn

hoekstra_fam
12-12-2011

bijna voor de poorten van de Oude Stad (met de nabijgelegen tram 5 min) is het Avraham Hostel een plek waar het goed voor elkaar is. De kamers zijn sober, maar wel schoon. Een gezellige grote ontmoetingsruimte met een barretje, een keuken voor zelfkokers, en 's morgens een prettig ontbijtje maken het een fijne plek om te zijn. Bij de receptie helpen ze je goed en in de hal is er zelfs een burootje voor uitstapjes en uitstappen. Ze hebben zelfs een bieb met reisboeken. Geregeld organiseren ze dingen als een Sabbath maaltijd, lezingen, feestjes etc. Jong en oud ontmoeten elkaar hier in een brede variatie van nationaliteiten. In de directe omgeving zijn winkels en er tegenover een prima shoarma-zaak. Met de tram zit je zo op toeristisch interessante plekken en waar de tram nietn komt, komen de stadsbussen. Kortom... een plek om nog eens terug te komen.

Gereisd Met partner in november 2011

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Abraham in Jeruzalem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Abraham zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.