Jeruzalem

We hebben een aantal aanbieders voor Jeruzalem voor je op een rij gezet:

vakanties Jeruzalem

We hebben een aantal aanbieders voor Jeruzalem voor je op een rij gezet:

Reviews over Jeruzalem

Dikke aanrader voor een luxe maar warme ervaring

Johannes Deelstra,
    28-9-2018

Kamers zijn ruim, luxe en heel netjes. Comfortabele bedden die iedere dag verschoond en opgemaakt worden. Keurige badkamer die iedere dag schoongemaakt worden en van nieuwe handdoeken wordt voorzien. Vriendelijk personeel, vooral de chef vd avondkeuken en de manager van het hotel. Behulpzaam en betrokken.

Zeer aangenaam verblijf gehad. Uitstekend eten, met zeer ruime keuze.

Houden zich aan alle Joodse gebruiken zoals de Shabbat, wat nog wel eens even schakelen is als je dat niet gewend bent. Verder familievriendelijk, en geschikt voor kinderen, ook al is er geen aparte speelruimte. Wel goed om te weten dat er geen zwembad is, ook al lijkt dat zo op sommige plaatjes (om teleurstelling te voorkomen).

Het hotel is op een superlokatie gesitueerd, veel is aan te lopen, zelfs met kleintjes van 1 &3 jaar oud. Al met al een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2018

Zeker een keer naar toe gaan!

ANNEMIEKE baetens,
    30-6-2018

Jerusalem en omgeving waren indrukwekkend. Het doet enigszins Europees aan maar zeker ook oosters. Veel mensen spreken Engels, wat prettig is als je alles zelf wil uitzoeken. Excursies zijn gemakkelijk te boeken. Heerlijke restaurants.

Wel heet in de maanden juni tot oktober.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Fijn verblijf gehad

J. Schipper,
    2-1-2018

Ruime kamer met heerlijke bedden, een apart zitgedeelte en mooi uitzicht over Jeruzalem. Het personeel is bijzonder aardig en gastvrij. Maakte elke ochtend een gluten- en lactosevrij ontbijt voor mijn partner. Ontbijt biedt een ruime keuze aan gerechten. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid aanwezig. Met het openbaar vervoer ben je zo in het centrum en bij de oude stad.

Gereisd met partner in december 2017

Heerlijk appartement

Vrienden van Israel,
    15-9-2016

Prima uitvalsbasis om dagtochten te maken.

Ook een heerlijke plek om na een dag vol indrukken tot rust te komen, alleen op Shabbat ( vrijdagavond t/m zaterdagavond) is het wat lastig om ergens naar toe te gaan, als je niet over een auto beschikt.

Openbaar vervoer dagelijks om de 10 minuten naar Jeruzalem.

Buurtsupermarkt dichtbij en winkelcentrum op loopafstand.

Ruime slaapkamer in saferoom, zonder raam naar buiten, airco niet echt voldoende als het echt warm is.

Heerlijk terras, met schitterend uitzicht op bergen van Judea, helaas wordt dit belemmerd door hoge bomen.

Gereisd met partner in juli 2016

fijn verblijf!

Anita,
    2-3-2016

vriendelijk personeel! heerlijk en uitgebreid ontbijt! heerlijk diner!

nette schone kamers.

Gereisd met partner in februari 2016