• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Jeruzalem

In een woord fantastisch

Jos R., 14-1-2018
    De cultuur is heel divers, we hebben het meer van Galilea gezien. Je kan er heerlijk eten maar het was erg duur. Gemiddeld betaalden we 100 euro voor een maaltijd met zn tweetjes. (Denk aan een simpele hap met een drankje) de mensen waren wat meer op zichzelf gekeerd. Hoogtepunt was voor ons het graf van Oskar Schindler. Verder is het oude centrum zeer mooi.

Rondreis gemaakt door Israël, fantastisch land

Richard, 12-1-2018
    Gezellig strand met restaurants etc. Rondgereden door woestijnen en ook wel enige natuur. De mensen zijn erg vriendelijk en we hebben ons niet onveilig gevoeld.

fantastisch

esther, 1-12-2017
    hele bijzondere stad,zeer zeker de moeite waard,alles is mooi,zou alleen adviseren niet in jullie te gaan want dan is het erg heet

Best place on earth!

Vrienden van Israel, 15-9-2016

Jeruzalem is "de plek" om je vakantie tot iets bijzonders te maken.

Alles wat daarvoor nodig is, is ook aanwezig zoals schitterend weer, vriendelijke en gastvrije mensen, goed verzorgde hotels, appartementen of hostels, passend bij elke budget.

Een ruime keus in uitnodigende terrasjes en goede restaurants, die na het bezichtigen van een van de vele bezienswaardigheden, een goede maaltijd of versnapering bieden tegen redelijke prijzen.

Historie, religie, cultuur, de schitterende natuur, kunst en muziek, sport, gezellige markten en luxe winkelcentra, teveel om op te noemen, je vindt het allemaal in het sfeervolle Jeruzalem.

Wat ons het meeste raakte was het spontane contact met de plaatselijke bevolking.

Fantastische stad

Ch. Bruinvelds, 22-12-2015

Vooral de oude stad is meer dan de moeite waard. Klaagmuur, Via Dolorosa, Tombe van David en vele andere plaatsen in de oude stad.

Daarbuiten is het Yad Vashem een must en tevens de Mount Zion met de graven van alle VIP's.

Jeruzalem scoort een 9 uit 10, op basis van 91 reviews