Jeruzalem

Reviews over Jeruzalem

In een woord fantastisch

Jos R.,
    14-1-2018

De cultuur is heel divers, we hebben het meer van Galilea gezien. Je kan er heerlijk eten maar het was erg duur. Gemiddeld betaalden we 100 euro voor een maaltijd met zn tweetjes. (Denk aan een simpele hap met een drankje) de mensen waren wat meer op zichzelf gekeerd. Hoogtepunt was voor ons het graf van Oskar Schindler. Verder is het oude centrum zeer mooi.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Best place on earth!

Vrienden van Israel,
    15-9-2016

Jeruzalem is "de plek" om je vakantie tot iets bijzonders te maken. Alles wat daarvoor nodig is, is ook aanwezig zoals schitterend weer, vriendelijke en gastvrije mensen, goed verzorgde hotels, appartementen of hostels, passend bij elke budget. Een ruime keus in uitnodigende terrasjes en goede restaurants, die na het bezichtigen van een van de vele bezienswaardigheden, een goede maaltijd of versnapering bieden tegen redelijke prijzen. Historie, religie, cultuur, de schitterende natuur, kunst en muziek, sport, gezellige markten en luxe winkelcentra, teveel om op te noemen, je vindt het allemaal in het sfeervolle Jeruzalem. Wat ons het meeste raakte was het spontane contact met de plaatselijke bevolking.

Gereisd met partner in juli 2016

Fantastische stad

Ch. Bruinvelds,
    22-12-2015

Vooral de oude stad is meer dan de moeite waard. Klaagmuur, Via Dolorosa, Tombe van David en vele andere plaatsen in de oude stad. Daarbuiten is het Yad Vashem een must en tevens de Mount Zion met de graven van alle VIP's.

Gereisd met vrienden in september 2015

Goed Hotel met een beladen onderklank

dci,
    30-4-2015

Per toeval in het geannexeerde gedeelte van Jerusalem een Hotel geboekt. Smerige wijk maar goed Hotel. Hotel National is een topclasse Hotel waar ook vertegenwoordigers van de UN een kamer boeken. Bewaakt parkeerterrein. Goede bediening en een uitstekende keuken.

Gereisd met partner in Thu Apr 16 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Love

Armando Krijnen,
    22-11-2014

Jeruzalem is een hele mooie stad, historie en heden komen er goed samen. Een aanrader is zeker om naar Yad Vashem (Holocaustmuseum) te gaan. Het is echt een heerlijke stad met veel bezienswaardigheden (De Westerse Muur, Hof van Gethsémané, Heilig Grafkerk, Via Dolorosa) en ook leuke markten zoals de Arabische Soeks en de Machane Yehuda-markt. Ik vond de mensen in Jeruzalem ondanks alles wat er misgaat heel positief en vol levenslust. Wel leuk om in een Joodse wereld te zijn. Israëliërs vond ik ook een heel positief volk. Ik zou Jeruzalem zeker meerdere keren willen bezoeken! En ik vond Jeruzalem ook de leukste stad van Israël (en daarna Tel Aviv).

Gereisd met vrienden in Wed Aug 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Jeruzalem scoort een 9 uit 10, op basis van 93 reviews