Hotel Tadmor

1 review over Hotel Tadmor in het Nederlands

Niet aan te raden!

Annette
12-10-2015

Aftands verlopen smoezelig hotel. Onhygienisch. Kakkerlakken, rioolgeur in kamer, bloedspatten op de muur.Bedden leken niet verschoond en zagen er rommelig uit. Glazen voor water en jus d'orange bij ontbijt te goor om aan te pakken evenals de richauds met roerei. Bah!

Gereisd Zakelijk in oktober 2015

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tadmor in Herzliya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tadmor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.