Hotel Gallery Haifa

Kleine hotelsWeer vandaag30°22°
2,9

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Gallery Haifa voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Gallery Haifa in het Nederlands

Zeer teleurstellend.

Gerton
28-10-2017

Zwaar verouderd, smerig, erg gehorig, een loshangende wastafel, kapotte sluiting van een kast en een erg matig ontbijt.

Keurig schoon hotel maar de inrichting vooral wat stoelen en banken betreft ver onder de maat en versleten er was echt niet op te zitten

Ontbijt zeer sober,geen kaas en geen vlees

Overigens vriendelijk personeel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gallery Haifa in Haifa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gallery Haifa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.