Sorteren

Reviews over Gesher Haziv

Centraal gelegen in noord Israël

mike
    27-11-2012

Vakantieappartementen in een tuin op een kibutz. De tuin kan weliswaar beter onderhouden worden, maar al met al een mooie, rustige plek om het noord-westen van Israël te ontdekken. Verbleef in een goede basic studio met bed, bedbank, eettafel en stoelen en keukentje. Goede badkamer.

Noemenswaardig is het ontbijt die elke ochtend (ook op shabbat) in een mand wordt gebracht. Broodjes, sallade, pak jus, yoghurt, blikje tonijn etc. Elke dag een pak jus is wat overdreven, kan wel wat minder. Ik heb nogal wat weg moeten gooien, zonde!

Vriendelijk personeel bij de balie, maar let op bij een verblijf in het hoog seizoen! Hiervoor wordt van te voren een aanbetaling vereist waarbij wij bij de eindafrekening nogal wat probelemen hebben ervaren door het gegoochel met de wisselkoersen euro, dollar en shekel. Het personeel wordt dan een stuk minder vriendelijk. Later is dit wel goed opgelost door alle bewijsstukken bij ons te hebben en goed op de hoogte te zijn van de koersen.

Gesher Haziv scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews