Reviews over Ein Gedi

prima

Arija,
    2-5-2011

Ligging is perfect, aan Dode Zee, naast Ein Gedi Nature Reserve. Prima service, goede eetzaal. Ik nam een dorm voor 6 personen maar we waren steeds met 2 personen daar. Bushalte aan de overkant, naar Jeruzalem en Eilat de andere kant. Gewoon prima.

Geweldige tijd gehad!

Caroline,
    29-11-2008

Het is geen luxe, het is gewoon eenvoudig maar wat kan je verwachten van een Kibboets. Wij hebben er 1 nacht overnacht en hebben er een geweldige tijd gehad. 's Avonds gezellig gezeten buiten bij de bar, gekletst met de Kibboetsbewoners, kortom het heeft mij een onvergetelijke indruk van de Israeli gegeven. Je moet dit gewoon doen als je in Israel bent.

Tip: er zijn ook luxere kamers, deze raad ik aan!

Ein Gedi scoort een 7,8 uit 10, op basis van 17 reviews