Hotel U Suites *****

Hotel U Suites
Hotel U Suites

We hebben een aantal aanbieders voor U Suites voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel U Suites in het Nederlands

Heerlijk om te luieren in luxe!

fam Diepstraten, 14-8-2010

Het hotel ligt aan de rand van het toeristisch centrum en daarmee iets rustiger. Heeft heerlijk eigen plek aan de zee. Alles heel erg mooi en luxe. Het personeel heeft niet een echt vrolijke uitstraling. Elke dag kregen we rond de klok van 17:30 uur een schaal met fruit of chocolades of cakejes. Echt verwennerij
anastasiael, Revenue Coordinator, 19-8-2017

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Room Division Manager

Lieve vrienden ik ben in jullie hotel geweest maar wat ik niet prettig vindt dat er veel moslims waren ik voelde me niet op mijn gemak.Verder was het heerlijk om in eilat te zijn.Tot ziens

Lenie lex

Accommodatie eigenaar

Room Division Manager

Prachtig hotel, in het centrum van Eilat en toch aan zee (geen strand maar vlonders), wat uniek is voor Eilat. Luxe suites, schoon en ruim, met een beetje geluk met uitzicht op zwembad en in ieder geval op de zee. Goede service, super ontbijt, maar lunch en diner te duur voor wat je krijgt (ga liever in de stad wat eten, restaurants genoeg!) Er vliegen wel regelmatig vliegtuigen heel laag over (de landingsbaan van Eilat centrum ligt 500 meter verderop, maar ik vond dit niet storend en binnen hoor je ze niet.
Accommodatie eigenaar

Room Division Manger

We hebben een aantal aanbieders voor U Suites voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel U Suites in Eilat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel U Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel U Suites scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.