Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

7 Reviews over U Suites Eilat

• 6A Bosteels02-06-2013

Hier kom ik nooit meer.

We hadden een goede kamer (ruim en schoon) met mooi uitzicht over de golf van Aqaba. Het zwembad is mooi. Het eten is heel goed; wel vaak hetzelfde. De service is echter slecht; men spreekt geen andere taal dan Hebreeuws; customer service desk arrogant; bij het zwembad zit een gestapo-figuur die hele dag alleen maar op zijn fluitje blaast vanuit zijn luie stoel als er dingen niet gaan zoals hij het wil. We hebben menig kinderen zien huilen omdat ze hiervan schrokken en niet snapten wat er aan de hand was. Er is geen free wifi dus iedereen gaat buiten het hotel een drankje doen waar ze wel free wifi hebben. Dus als je rust en wat luxe wil, moet je hier zeker niet naar toe komen.

• 7Rudi01-06-2013

Drie sterren maximaal

Mooie ligging, echter wel in aanvliegroute vliegveld. Eerdere recensies zeggen genoeg. Dit is geen 5 hotel en Meridien onwaardig. De gast/klant wordt gezien als last 70% personeel spreekt geen Engels. Service is beneden het peil van 3 hotel. Eten is goed en uitgebreid. Echter na 3 dagen heb je het wel gezien. Badmeesters zijn arrogante, luie kindonvriendelijke Tirannen. Blazen agressief op een fluitje en blaffen mensen af. Om 5 uur gaat het zwenmbad dicht en de poort naar zee ook. Zwemmen verboden dan. Personeel aan receptie is arrogant en incompetent, service ne klantvriendelijkheid komt niet in hun woordenboek voor.. Verder veel veel te veel Russen in dit hotel, wat een a-sociaal volk. Ik kan er veel over zeggen maar het is quite simpel. Sheraton/Meridien onwaardig, voor dit geld krijg je veel en veel te weinig.

Beter zoek je een ander hotel in Eilat

• 5G. Schurink16-03-2012

Hotel Le Meridien Eilat verdient geen 5 sterren

Hotel Le Meridien is in de basis een prima hotel en voldoet op basis van ligging en voorzieningen wellicht de de status van 5 sterren, maar uit oogpunt van slechte service bepaald niet. Het personeel - van staf tot bedienend personeel - is onvoldoende tot niet gekwalificeerd. Informatie en communicatie naar de gasten is bar en boos, in de eetzaal wordt alleen Hebreeuws gesproken. Prijs/kwalitiet uit dien hoofde klopt niet. Kortom, slechte ervaring. Kamers zijn goed, ligging is goed. Goede handdoeken, afgeragde ligbedden in zwembad, slechte snackbar in zwembad met slechte service en eten.

• 8Kar & Co29-11-2011

Prima hotel voor een weekje zon!

Le Meridien is een groot hotel, met een ruime kamers. De vloerbedekking was wat smoezelig/oud, maar de kamer was schoon. Lekkere dikke handdoeken, waterkoker met thee en koffie (tip: neem je eigen oploskoffie mee), koelkastje en 2 flatscreens, en een balkon met 2 stoelen en een tafeltje. Het ontbijt buffet is geweldig! Het zwembad is ideaal voor het trekken van een paar baantjes en je kunt ook via een trap de zee in. Voor hotelgasten staan er fietsen, deze kun je voor weinig (20 sjekkel per fiets per dag) huren. Ook het gebruik van de fitness is niet gratis, maar voor 25 sjekkel mag je er een dag gebruik van maken (idem voor de spa). De behandelingen in de spa zijn wel erg kostbaar. Nadeel van november is dat de zon al vroeg achter de bergen zakt, en hierdoor is vanaf half 4 al aardig fris. Dus neem een vest mee!

• 8monique-196627-09-2011

even wennen

het hotel was prima ,maar het is wennen aan de mentaliteit van de plaatselijke bevolking,eerst wij en dan jij.eenmaal contact waren ze wel aardig,maar toch. het eten,ja dat was kosjer,toen in ieder geval,want het is al 10 jaar geleden dat we daar waren.we hebben er ook nog met dolfijnen gezwommen en het weer was ook heerlijk.

• 8Linda07-08-2010

mooi hotel

we hadden een standaard kamer; meer hadden we niet nodig; was allemaal goed en schoon. ontbijt en diner was fantastisch, " balzalen" vol eten; denk aan de sabbath op vrijdagavond en zaterdag, dat heeft echt invloed op de kwaliteit. ik heb gebruik gemaakt van de SPA en dat was teleurstellend; personeel sprak geen engels (of deed alsof ze dat niet spraken); mijn SPA behandeling werd afgeraffeld en was ongeinteresseerd. zonde van het geld. door enorme drukte in het hotel heeft de incheck ruim 1,5 uur geduurd; daarna nog wachten tot onze kamers klaar waren.

• 9karel23-02-2009

Mooie eerste indruk, details matig ingevuld.

Prachtig hotel met ruime kamers op een adembenemende plek aan de zee. Het dagelijkse onderhoud van de kamers had wat beter gemogen (niet altijd alle handdoeken op voorraad, schoonmaken met de "Franse slag"). Het eten door de week (ma-do) is he-le-maal super, zowle het ontbijt- als het dinerbuffet zijn ongelooflijk uitgebreid en luxe. Drankjes bestellen bij het eten is een probleem en soms komen ze op tafel als je het eten al op hebt. Daarentegen zijn de vrijdagavond and zaterdagochtend/avond buffetten teleurstellend - een soort restverwerking is nog een vriendelijke manier van uitdrukken. Personeel mag nog iets vriendelijker worden en vooral afspraken nakomen (boodschappen bij balie niet doorgegeven, taxis niet besteld, wake-up calls vergeten etc.) Bestel en betaal in Nederland, eenmaal daar worden je beide poten uitgedraaid.

Hotel U Suites Eilat info

• Rolstoel toegangBeschikbaar
  • MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar