Hotel Rimonim Eilat

IsraëlIsraëlEilat

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Rimonim Eilat voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 18 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 18 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

18 Reviews over Rimonim Eilat

• 6Henny & klaas bijlsma18-08-2012

nooit meer

nooit meer slechte service buitenlanders worden als tweede keus( met uitzondering van russen)gezien.

• 9anja02-08-2012

Geweldig hotel!

we zijn gepland in Jordanie en vervolgens moet je zelf de grens overlopen. Bijzondere ervaring. Hotel was prima, goede kamers en prima eten! Mensen zijn heel erg vriendelijk.

• 8jolanda van der werf08-05-2012

Gunstige ligging en prim uitvalbasis.

Gunstige ligging direct aan de Rode Zee en de boulevard met de vele kraampjes. Personeel en de bevolking komt wat stug over, maakt niet zogauw een praatje. Het ontbijtbuffet s'morgens is zeer uitgebreid en lekker. We hebben 2 keer gebruik gemaakt vam het diner buffet. ook dit was uitgebreid en goed. Kamers zijn niet al te groot, wel een goede douche, het balkon is niet al te groot maar heeft wel een heel mooi uitzicht over de Rode Zee.Wij vonden Eilat een prima uitvalbasis voor excursies. in Eilat zelf zijn we naar de dolfijnen geweest en naar het observatorium en we hebben gesnorkeld. Allemaal leuke aktiviteiten. De 2 hoogtepunten waren de excursie naar Petra in Jordanie en Jeruzalem in combinatie met zwemmen in de Rode Zee. Zeer de moeite waard!!! Niet goedkoop maar het geld zeker waard. Apart is ook de grensovergang naar Jordanie en weer terug naar Israel. Samengevat een zeer geslaagde vakantie!!!

• 9haro19-02-2012

Een goed hotel

Dit hotel is een van de beste hotels van Eilat. Dit zeggen de Israeli,s zelf.Een fantastisch ontbijt en goed personeel. Degene die iets schreef over"schransende Israeli,s" moet eerst eens naar de Nederlandse gasten kijken,ze zijn nog erger. Over de Israeli.s,ze zijn inderdaad op het eerste gezicht stug.Maar na enige dagen zijn het best aardige en behulpzame mensen.De mensen die zeggen"nooit meer" prima.Daar hoef ik me volgend jaar niet meer aan te ergeren.Want wij gaan wel terug. Hotel Rimonim is een prima hotel.

• 8martine10-02-2012

mooi hotel

Mooi hotel met een goede ligging, een leuk strandje voor de deur en een mooi zwembad ontbreken niet. Ik herken me niet in de negatieve verhalen hieronder. Israelische mensen komen wat gereserveerd over, maar zijn over het algemeen uiteindelijk vaak gewoon vriendelijk, zo ook het personeel in dit hotel. Het ontbijtbuffet is zéér uitgebreid en goed!

• 6Ton06-01-2012

plussen en minnen

Dit hotel heeft plussen en minnen. Plus de ligging, kamer en ontbijt. Minpunten: slechte kamer verzorging (van de 2 weken is het slechts 7 dagen goed gegaan met het aantal handdoeken), onverschillig personeel achter de bar en in het restaurant (op de dame die de omeletten bakt na). Verder is dit hotel erg in trek bij de Israelische bevolking wat veel lawaai en brutaliteit tot gevolg heeft (voordringen, snel de lift in willen voordat iemand er uit is enz.). Ik zal dit hotel geen 2e keer boeken.

• 3van bommel30-11-2011

nooit meer

lawaaierig , met alleen israel's die zéer ongemanierd zijn tav andere gasten. Eten in een cafetaria -achtige eetzaal met schranzende israel's en vele kinderen die niet door hun ouders worden gecorrigeerd. Ligging hotel aan vies strandje en voor de deur goedkope kraampjes waar alleen luide muziek heerst en rommel wordt verkocht. Al met al een ervaring rijker maar absoluut geen 2e keer

• 4van bommel30-11-2011

lawaaierig hotel vól israeli's

ongemanierde israeli's, overvolle 'eetschuur'waar het vechten is om een tafeltje. eten absoluut slecht en iedere dag hetzelfde. veel lawaai door de vele kinderen die niet door hun ouders worden terrecht gewezen. de gasten zitten zich alleen maar vol te proppen met overvolle tafels vol eten, alsof hun leven er vanaf hangt! vies strandje voor de deur waar men met graafwerkzaamheden bezig is . Kamers zij klein .maar wel ok. pesoneel heeft weinig belangstelling voor niet israelische gaten zoals nederlanders.Goedkopen rommelkraampjes voor de deur die erg luidruchtig zijn door lawaaierige oosterse muziek.Jammer ....eens maar NOOIT weer.

• 7Remy23-11-2011

Netjes, maar matige service

Het hotel is van voren een bunker, maar aan de zeekant een vrij lekker balkon waar het lang aangenaam blijft qua temperatuur.

Vrij moderne kamer, maar beetje met de Franse slag afgewerkt. Niet heel schoon, meerdere keren te weinig handdoeken gekregen en vragen werden niet van harte beantwoord door de receptie en ander personeel.

Prima zwembad, alleen door de grote palmen duikt de zon regelmatig hierachter weg. Ook hier weer onzettend onvriendelijk personeel bij de handoeken service en (snack)bar.

• 7zonnekloppers01-09-2011

Een echt strandhotel !

we hebben genoten van het echt vakantiegevoel. Het hotel ligt aan het strand en de kraampjes en dichtbij een schoppingcenter. Het merendeel van de gasten zijn binnenlandse toeristen maar je hebt het gevoel dat je er direct bijhoort. Het ontbijt en avondeten zijn zeer uitgebreid en lekker. Het restaurant is niet zo gezellig en rumoerig. Je kan wel buiten eten en daar is het rustig. Zwembad wordt goed onderhouden en ligzetels en handdoeken zijn gratis aan het zwembad en het strand. Het hotelpersoneel is professioneel en vriendelijk. Kortom we hebben genoten! Het enige minpuntje : door de grote drukte kon de schoonmaakploeg niet zo goed volgen, maar dat is dan ook het enige minpuntje.

Hotel Rimonim Eilat info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar