IsraëlIsraëlEilatHotels EilatHotel Rimonim Central Park

Hotel Rimonim Central Park

IsraëlIsraëlEilat

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Rimonim Central Park voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 11 reviews
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.6VoldoendeScore uit 11 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

11 Reviews over Rimonim Central Park

• 6Alon Navon12-11-2014

Redelijk hotel, prima ontbijt, opknapbeurt gewenst

Redelijk hotel in de buurt van het centrum en het strand, prima ontbijt, zeer uitgebreid, zwembadwater ijskoud, hotel heeft renovatie nodig, vriendelijk personeel, tapijt in de kamer met vlekken, fohn stuk, kamer karig en sober ingedeeld, airco maakt veel lawaai, je hoort water stromen in de leidingen, douchestang los, kamer wordt elke dag schoongemaakt, handdoeken soms 2 en soms 3 gaat dus niet altijd goed, maar je kunt altijd om meer handdoeken vragen, in het zwembad gratis handdoeken service, genoeg ligbedjes, handdoek neerleggen dus niet nodig, omgeving hotel zeer rommelig, kamers niet gehorig. We hadden een leuke aanbieding voor dit hotel van touroperator, dus alles bij elkaar genomen was het wel de moeite waard!

• 8gerard11-04-2014

Perfecte plek !

Dit hotel is prima , vriendelijk personeel zeer behulpzaam , heerlijk ontbijt !! ja echt een aanrader , leuk zwembad en schoon . omgeving prima vlakbij eettentjes , redelijk rustige buurt absoluut geen last van het vliegveld wat vlakbij het hotel is , prijs /kwaliteit is zeer goed , eten ook prima althans voor ons was alleen het ontbijt van toepassing , ruime kamer iets gedateerd wel goede bedden , wij zijn zonder kinderen gegaan dus dat weten we niet echt ,

• 8Lidi12-02-2014

Wij heben hier een fijn verblijf gehad.

Dit is een plezierig familiehotel waar het goed vertoeven is.

Wij hadden uitzicht op een parkeerplaats, winkels en het vliegveld van Eilat in de achtertuin. Erg leuk en geen erge hinder van gehad. Eigenlijk een gezellige omgeving. Niet ver van de winkels en het strand. Leuke woonwijk achter het hotel met gewone winkels en restaurantjes.

• 7danielle05-01-2014

Prima stadshotel in oude centrum Eilat

Dit hotel is ons gezien prijs-kwaliteit prima bevallen. ligging in oude centrum ca.5 min lopen naar boulevard. supermarkt,bakker,restaurantjes in directe omgeving.Ontbijt:zeer uitgebreid. faciliteiten v/h hotel minimaal en verouderd maar netjes. kamers:ruim genoeg maar veelal zonder balkon/zitje.koelkast,airco,tv(geen vtm) aanwezig.badkamer:redelijk ruim:fohn/zeep+stopcontact aanwezig.Wij hadden n upgrade naar garden/terrace room(normaal 150 NIS p dag extra) omdat electra op onze kamer(2e verdieping)herrie maakte 'snachts.Daardoor hadden we een zitje buiten(zonzijde). hotelbar is gesloten(wel automaat aanwezig) personeel:behulpzaam,vriendelijk maar niet al te best in engels.kamers:redelijk gehorig en de lokale airport ligt in de achtertuin. echter weinig overlast (gesloten van 22u-8u). zwembad:niet groot maar goed onderhouden. wifi in 't hotel is duur, maar bijna overal gratis te vinden. Hotel is aanrader voor koppels die hier ontbijten,douchen en slapen en erop uitgaan in de omgeving.

• 3david03-01-2014

Dit nooit meer....

Kamer was vrij eenvoudig, maar te doen. De medewerkers in het hotel zijn lomp en bot, behalve de schoonmaker. Maar hulp van de lobby of overige personeel is ver te zoeken. Ontbijt was voldoende. Voorzieningen ronduit slecht, zwembad koud, geen koffie/drank faciliteiten buiten de openingstijdens van het hotel restaurant. wifi kost 2 euro per 2 uur. Buiten het hotel voldoende te doen, maar wat een verschrikkelijk triest en ongelukkig volk moet het zijn, een glimlach of sociaal contact is ver te zoeken.

• 6a.j.ahandyman24-02-2013

een logies hotel

midden in eilat ,dicht bij het vliegveld ,je kan geen koffie kopen of bier Moet je in de supermarkt kopen en dan in het hotel drinken Kamer redelijk goed .poetsen kan beter .veel eigen luidruchtig volk in het hotel voor 8 dagen voldoende.

• 7kees26-01-2013

Aardig Hotel in nabijheid van vliegveld

Kamers van dit Hotel zijn goed. Wij keken vanuit onze kamer direct op de landings- en startbaan van het vliegveld welke midden in Eilat ligt. Dit vliegveld wordt alleen voor binnenlandse vluchten gebruikt. Van het lawaai van de vleigtuiigen heb je na 23.00 uur tot 06.30 geen last. Overdag kun je de start en landingen van dichtbij meemaken. Afstand circa 100 mtr. Ontbijt was gevarieerd en goed. Voor de rest heeft het Hotel goede voorzieningen en een zwembad. Alleen jammer dat er 's-avonds geen animatie of een bar die open is. Wij moesten onze drank uit de super halen en in de lounche nuttigen. Ook bij het zwembad was niets te krijgen . Op het strand konden we gebruik maken van de bedden van het zusterhotel aldaar. In Eilat zijn voldoende voorzieningen om het de toerist naar de zin te maken. Bevolking is nors en niet bepaald gelukkig mijns inziens. Het is geen Azie met al die glimlachende mensen. Weinig cultuur in Eilat

• 7dolfadam19-11-2012

je gaat voor de temperatuur en niet voor cultuur

goed hotel, beetje gedateerd aan de binnenkant. buitenkant is modern. Bedden zijn goed. Elke dag schone handdoeken maar de schoonmaak laat wat te wensen over. het was stoffig en dat bleef het en het douchegordijn in bad moet een keer gewassen of vervangen worden. Het ontbijt is uitstekend en uitgebreid. Let op Kosher (dus geen vlees in combinatie met zuivel) Er werd niet veel moeite gedaan om gasten in het hotel te boeien en te binden. . geen gezellige uitdstraling. Het hotel ligt in het oude deel van Eilat. Niet veel sfeer in de stad. alles nieuw en gekunsteld. Veel winkels en restautants op de boulevaard (op korte loop afstand) Neem de bus 15 naar southern beach. Voorbij het observatorium is het strand gratis en je kunt hier fantastisch snorkelen, Het is mooier dan choralbeach !! en met bus 444 kun je naar de dodezee en jeruzalem (16 euro voor 2 personen retour) Wel van tevoren kaarten halen op het busstation.

• 7hessel jongerius19-06-2012

Kindvriendelijk familiehotel met zwembad

Dit familiehotel ligt op 5 minuten lopen van strand en centrum. Het hotel heeft redelijke kamers en de keuken is goed. Prima om hier een paar dagen te verblijven.

• 6A.W. Rowaan15-08-2011

Redelijk hotel

Dit hotel is toe aan een renovatieronde. Kan er misschien ook wat gedaan worden aan de service gerichtheid van het personeel. Kreeg de indruk dat je als gast getolereerd werd i.pv. dat je als gast welkom was. Het zwembad leverde meerdere gevallen van zere oren op. Hygiëne van het zwembad is waarschijnlijk niet top. Bv regelmatig haren in het water. Ontbijt was prima. Kamers zijn goed maar zoals gezegd, kunnen een renovatie wel gebruiken. Binnenvijf á tien minuten op het strand. Hoewel naast het vliegveld, hadden we daar geen last van.

Hotel Rimonim Central Park info

• Animatie programmaAanwezig