Hotel Red Rock Hotel 3

2008

noot meer dus

yvonne eekhoudt
16-12-2008

Nooit meer dus. Was hier in juli 2001 met mijn zoon. Kamer viel op zich wel mee, schoon. Service uitermate slecht, net als ontbijt. Kamers makkelijk open te breken en dat hebben we geweten. Op tickets en paspoorten na alles uit kamer gestolen en geen enkele hulp van personeel gekregen. Zwembad altijd dicht smiddags.

Gereisd met oudere kinderen in december 2008
2005

tja ik ben er ooit in 1997 geweest in het Red rock hotel en toen zag het er allemaal redelijk tot goed uit. De ligging is goed, het eten was goed en de prijs was perfekt.

Maar misschien is het veranderd van eigenaar, die er iets te gemakkellijk mover denkt. En ik denk dat het hotel kompleet gerenoveerd zal moeten worden.

Want dat was in 1997 eigenlijk al nodig. Maar als je 8 dagen gaat, en je hebt 8 dagen zon, dan is het eigenlijk overal wel goed !

Gereisd anders in november 2005

Ik heb het dan wel over het jaar 2000, toen werden de kamers elke dag schoongemaakt, het ontbijt was overdadig en het zwembad werd elke dag schoongemaakt en was gezellig ingericht.

Gereisd anders in april 2005

2004

Wat een vies smerig hotel, brandplekken in het bed, op de vloer en op de muur (asbak was ook niet te vinden) plastic stoeltje op het "balkon" dat er eerder uit zag als een gevangenishek. De touroperator die dit hotel nog in zijn brochure zet moeten ze boycotten wat een vieze bende. Het Ontbijt was zo smerig dat we na 2 keer proberen maar ergens anders zijn gaan ontbijten. het strand ia niet moemenswaardig en het zwembad was leeg. Vanuit je kamer zie je de fabrieken in jordanie liggen echt een "fantastisch uitzicht". Uit onze kamer zijn verschillende zaken verdwenen waaronder drank en een slof sigaretten. NIET NAARTOE GAAN.

Gereisd anders in september 2004

Inderdaad een smoezelig hotelletje, er is veel defect; wind kwam in onze hotelkamer door de pui heen, tapijt was aan vervanging toe, gordijnen gescheurd etc. Het zwembad was vies, en er was ook niemand. Ligging was redelijk goed. Dicht in de buurt van het strand, en "uitgaansleven". Dat laatste was een dooie boel. Service was wat kortaf. Het ontbijt was voldoende. Op de terugweg hebben we met andere reizigers gesproken die all-incl. zaten in een duurder hotel. Dat was hun prima bevallen. Wij zaten op basis van LO, maar toen we uitrekenden wat wij uitgegeven hadden, bleek het verschil nagenoeg 0! Beter boek je dus hier een wat beter hotel, met all inclusive. Na 8 dagen waren we wel uitgekeken.

Gereisd anders in april 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Red Rock Hotel 3 in Eilat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Red Rock Hotel 3 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.