8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Leonardo Royal Resort Eilat voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Leonardo Royal Resort Eilat in het Nederlands

Goed hotel, service matig

Gert Megens
29-11-2013

Het hotel is prima, het eten is goed, de kamers zijn ruim. De ligging is matig. (Tussen veel andere hotels aan tamelijk drukke weg) Het personeel doet plichtmatig zijn best.

Gereisd Met partner in Thu Nov 07 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig hotel

nelleke3928
26-10-2013

we komen hier al jaren en het blijft een geweldig hotel

Gereisd Met partner in april 2013

Prima uitvalsbasis voor excursies

Anita Jonk
13-4-2012

De kamers van het hotel zijn schoon. Het (meeste) personeel vriendelijk. Verder heeft het hotel een prima ligging t.o.v. strand, boulevard enz. Het eten is echt super en gevarieerd. Voor ieder wat wils. Jammer dat je niet voor all inclusive kan kiezen. Eilat is prima om een week te vertoeven. Israel zelf is een prachtig land waar je na drie weken nog niet bent uitgekeken!

Gereisd Met partner in maart 2012

Goed hotel voor een weekje Eilat

G. Ruizendaal
23-3-2012

Het is een prima hotel met verrassend goed eten. Uitgebreid buffet, zowel bij het ontbijt als bij het diner. Service aan het zwembad is goed. De kamer is ruim. Badkamer is aan een opknapbeurtje nodig. Een keer stofzuigen onder het bed kan geen kwaad. Personeel in tegenstelling tot wat ik gelezen heb, vriendelijk en behulpzaam. De prijzen voor drankjes die gehanteerd worden is goed. Koffie, cappuchino, is overal waar je komt uitstekend.

Gereisd Met partner in maart 2012

Wisselende ervaring

Els
14-3-2012

Hotel Royal Tulip is goed hotel op goede ligging van centrum, rolstoelvriendelijk met goed eten. Service was wisselend, met name de handdoeken. Vier maal in een week hierom moeten vragen en werd dan soms nog niet aan voldaan. Dat viel tegen. Bedienend personeel was zeer netjes. Hadden kamer voor gehandicapten maar dit stelde niets voor, behalve dan een beugel bij het toilet. Moest evengoed grote instap maken in het bad om te douchen. Wel zalige douche. Eten goed en uitgebreid. Houd wel rekening met kosher eten, dus geen vlees en zuivel gecombineerd, dwz geen vleeswaren bij het ontbijt, wel veel kaas en yoghurt en heel veel bereidingswijze van eieren. Avondeten veel keus, goed bereid en regelmatig aangevuld. Inderdaad tijdens sabbath zeer luidruchtige Israelisch aanwezig, vond dit prettig. Wel veel Nederlanders in hotel, was prettig omdat Hebreeuws voor ons echt niet te verstaan of te lezen is (van rechts naar links in onherkenbare tekens). Engels lijkt nog niet echt geintegreerd.

Gereisd Met partner in Mon Mar 05 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel met overheerlijk eten

Koos van Holstein
14-2-2012

Het is een mooi en schoon hotel. Het eten is werkelijk fantastisch. Het eten is warm en we hebben zeven dagen lang niet een keer dezelfde gerechten gezien. De eetzaal doet niet erg gezellig aan. Het is met recht een eet- z a a l . De kamers zijn ruim tot zeer ruim en zijn bijna allemaal zwembadgericht. Voldoende kastruimte en een ruim balkon. Enkele kamers hebben de ingang aan de zijde van de lobby en eetzaal. Er is een groot zwembad met jacuzzi en een speciaal kinderbad met zonnedak! Er zijn ruim voldoende ligstoelen en bij de lifeguard kan je handdoeken krijgen. Wat ons erg tegenviel was de gastvrijheid van het hotelpersoneel. Er kon geen lachje vanaf en niemand komt naar je toe of ze je ergens mee van dienst kunnen zijn. Het hotel ligt tegenover de jachthaven waar een lange boulevard is met veel winkels en horeca. We hebben een prima week gehad met redelijk weer maar Eilat is voor ons geen tweede bezoek waard omdat het vrij klein is en vooral omdat de bevolking erg arrogant is.

Gereisd Met partner in Mon Feb 06 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel, heel goed eten

phi78
15-1-2012

Hotel Royal Tulip in Eilat is een goed hotel. Goede kamers, mooi groot zwembad, en het eten was heel erg goed. Groot buffet, en heel veel keus. Publiek: veel israeliers, en ook veel russen Minpuntje: in de weekenden en vooral op feestdagen kan het erg druk zijn, en de bijbhehorende animatie bij het zwembad overdag is erg luidruchtig. Bovendien is de animatie in het Hebreeuws dus onverstaanbaar. Maar verder geen klachten.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Dec 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super hotel!!! heerlijk gegeten

san
6-6-2011

heerlijke ontbijt en diner buffet. elke dag zoveel keus. grote ruime kamers. mooi zwembad.

Gereisd Met partner in Thu May 19 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch-goede kwaliteit/prijsverhouding

Annemarie Straetemans
9-8-2009

Dit hotel vonden wij geweldig. Ruime schone kamer met voldoende handdoeken. Supervriendelijk personeel. Wij zaten als enige Nederlanders tussen de Israëliers, maar wij vonden dat juist erg leuk. De animatie is in het Hebreeuws, maar wij hebben gewoon overal aan meegedaan. In de omgeving is genoeg te doen. Het dolfijnenrif en de Coral Beach Reserve zijn super. Petra in Jordanië is zeer de moeite waard. Het is daar veilig: je kunt gewoon op de bus stappen. Nog een pluspunt: wij (moeder met dochter van 13) zijn geen enkele keer lastiggevallen. Wij gaan zeker nog een keer naar Eilat.

Gereisd Alleenreizend in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

prima hotel

henk
18-12-2008

Heette voorheen palmira kom hier al voor de 6e keer prima prijs kwaliteit.eilat is zo en zo een aanrader.

Gereisd Alleenreizend in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leonardo Royal Resort Eilat in Eilat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leonardo Royal Resort Eilat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.