Hotel Isrotel Sport Club

Hotel Isrotel Sport Club
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Isrotel Sport Club voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Isrotel Sport Club in het Nederlands

Prima AI hotel, prima kamer, prima bedden.

Alon Navon, 4-3-2015

Algemene indruk is heel goed, omgeving en uitzicht gaat, gelegen in de hotelwijk van Eilat, personeel is vriendelijk en behulpzaam, prijs/kwaliteit heel goed, hotel heeft een restaurant met buffetten ontbijt en lunch en diner zeer verzorgd wordt snel aangevuld, heerlijk eten, op de juiste temperatuur, vloer wordt constant geveegd , kamer was goed, bed was goed, 1 maal per dag schoongemaakt (niet grondig), elke dag schone handdoeken, het hotel is niet altijd invalide vriendelijk, om 16:00 uur koffie met gebak, bij het ontbijt goede koffie, lekkere eitjes (vers bereid).

Fijn hotel

Nel, 19-2-2015

Goed eten en drinken. Kamers redelijk schoon. Wifi moet je betalen, maar wij gingen altijd richting strand links af. Bij hotel Dan staan bankjes, en daar altijd wifi. Twee minuten lopen.De animatie was vaak door 2 dames, en vonden we niks aan. Ze spreken alleen Hebreeuws. De meeste gasten zijn uit Israël. We hebben 2 excursies gedaan. Naar Jeruzalem, en naar Petra stad. Erg mooi. Verder bij het zwembad gelegen, en gewinkeld langs de boulevard.

2e maal nog beter

Bob, 5-11-2014

Voor de 2e keer naar sport hotel. Was weer super. Personeel was een stuk vriendelijker en behulpzamer dan de 1e keer. Eten is nog steeds heerlijk en er is genoeg keuze. Kamers zijn heel schoon. Enige minpuntjes: nog steeds geen fruit en het water in het zwembad is heel koud.

Zeer goed

jansen1652, 17-1-2014

Wij hebben het ervaren als een super hotel. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Alles erg schoon en netjes. Vooral gezellig. Goede uitstraling. Heerlijke lobby en lounge (huiskamer gevoel ). Wel grote eetzaal, maar niet ongezellig. Er wordt gebakken en gekookt waar je bij staat, ook voor vegetarisch voldoende keus. Op de kamer is een koelkastje en een kluis (gratis), een waterkoker; koffie/thee worden bij gebruik dagelijks aangevuld. Het eten wordt in buffetvorm aangeboden. ( zeer gevarieerd en voldoende) Hotel ligt in een mooie wijk. Veel bussen stoppen op loopafstand (2 min). Onderwater observatorium (bus 15/16 ) voor net geen € 1.= per rit/pp. Strand en boulevard op 150 mtr. Al met al een echte aanrader als een van de weinige” al inclusieve”

mogelijkheden.

Dit hotel doet aan alle verwachtingen

Ab en Cobi, 17-11-2013

Het is een heel schoon en goed hotel, mooie en schone kamers aan zwembadzijde zijn de kamers met balkon ,het eten is top ,en de ligging is perfect. Binnen 3 minuten ben je op het strand en de boulevard.

Supergoed hotel

Bob, 8-11-2013

Het hotel is gelegen op 100 meter van de boulevard. Het eten is in buffetvorm en echt heel erg goed. Iedere maaltijd weer iets anders. Alleen is er jammer genoeg geen fruit. In het hotel hangt een hele ontspannen sfeer. Alleen personeel bij de receptie kan zeker wat vriendelijker reageren. Kamers zijn ruim en heel schoon. Koffie en thee op de kamer. Zwembad en fitness ruimte zijn schoon en overzichtelijk.

Heerlijke vakantie

JJ, 8-11-2013

Het is een prima accommodatie die op het eerste gezicht een goede indruk geeft. Het is gelegen in de zogenaamde hotelzone aan een toch wel drukke straat waar veel verkeer aanwezig is. Over het personeel kunnen we alleen maar zeggen dat zij zeer vriendelijk en behulpzaam zijn. Niets op aan te merken. Qua prijs/kwaliteit.. Zeer goed. Het restaurant is groot maar op zich keurig netjes. De kamers worden elke dag schoongemaakt en van frisse nieuwe handdoeken voorzien.

Top vakantie in een leuke en fijne ambiance.

Chris, 19-11-2012

Van 4 tot 11 november in dit 4**** plus hotel gezeten. Je kan van alles vinden maar ik vind het 4 sterren waardig. Mooi hotel op een prima plaats in Eilat. Bij aankomst moet je even de moeite nemen om de weg te vinden maar dan kom je er snel achter dat het op een leuke plek ligt. Mocht ik weer naar Eilat gaan wat ik niet uitsluit dan ga ik zeker weer naar het zelfde hotel.

Geweldige vakantie

maan85, 12-11-2012

Heerlijk hotel om in te verblijven. Wat ons betreft een all inclusive + vakantie. Drinken, ijsjes goed eten, niks was te gek! Zeker een aanrader om in de herfst maanden nog even van de zon te genieten.

Vond de kamer slecht,het eten was altijd lauw,veel maar niet lekker,buiten wel mooi,tuin,lekker zitten,strand en alles om de hoek,servicegericht,entertainment gericht op israelische gasten.Overal in hotel sport foto`s en items vandaar dat ze het sporthotel noemden,aan sport is weinig te doen tenzij je vantevoren bij de balie reserveerd en dan moet je op een ander terrein bijv.tennissen enzo.Een duur hotel voor wat je krijgt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Isrotel Sport Club in Eilat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Isrotel Sport Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Isrotel Sport Club scoort een 8.74 uit 10 op basis van 10 reviews.