Aparthotel Isrotel Riviera Club

Aparthotel Isrotel Riviera Clubstersterster

6.4Voldoende

Israël, Israël, Eilat

6.4Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Isrotel Riviera Club voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info
Tonen op kaart

28 reviews over Aparthotel Isrotel Riviera Club

• 6Stephanie13-01-2020

Voor dat geld mag je niet klagen

Tegenvaller. En we zijn echt de moeilijkste niet. Hoop herrie in de omgeving. Overal knalharde muziek van naast gelegen theater en tennisbaan cq. feestzaal? Kamers werden ook verhuurd aan jongelui die tot diep in de nacht feestten en overdag veel stankoverlast. Wij gaan niet meer terug omdat we toch graag ‘s avonds rust willen en als we willen vroeg naar bed gaan. Gaat je niet lukken dus. Omgeving is geweldig! Het rif, Timnapark, Red Canyon zijn echte aanraders. De mensen zijn in heel Israël afstandelijk en onvriendelijk in onze ogen dus in het hotel ook. Kwestie van wennen en van je af schudden anders erger je je rot. Kamer was niet echt schoon, gebrom van het centrale ventilatiesysteem wat non stop doorging. Keukentje karig ingericht maar a la, kopje koffie en thee lukte wel met de watermolen. Er is 1 koekenpannetje en 1 gewone pan. Nogal Spartaanse. We hebben niet geklaagd want wat mag je verwachten van €450/ 11 d

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Joan30-09-2015

Ik heb het daar geweldig gehad , ik ben er ook meerdere malen geweest en t is een aanrader voor een ieder ! Er wordt elke dag schoongemaakt , toiletpapier, handdoeken . Op loop afstand van het strand zo groot is Eilat niet dus verdwaal je er ook niet en wat is er nu zo lekker aan Riviera Club , je kan als je wilt zelfkoken , lehitraot !!

Gereisd met partner in september 2015

• 7meneer Bunt29-03-2014

Goed.prijs en kwaliteit kloppen.

'S,nachts hinder van rumoerige jongelui. Een prettig verblijf gehad.

Gereisd met partner in maart 2014

• 8wendy07-03-2014

het was heerlijk

Heerlijke vakantie gehad in dit hotel, mn dochter van22 en ik (moeder)Kamer was netjes, schoonmaakster kwam bijna elke dag handdoeken vervangen, prullenbak verschonen, nieuw wc papier enz. Alleen de bank zat naar ons idee niet relaxed. We zaten op 2e verdieping aan de kant van het zwembad zonder balkon. Het zwembad is mooi, maar het water was ijskoud. we hebben op (gratis) ligstoelen in de zon gelegen maar zwemmen kon je echt beter in de zee doen. (Bij de zee zijn witte matrassen die je kunt huren voor 15 shekel (ong 3 Euro) die liggen heerlijk!) Ontbijt is in "boulevard" naast het hotel, bij een restaurantje. Zeer veel keus en voortreffelijk eten! Alleen slechte uitleg van het hotel waar je precies moest zijn. Je moet links om het gebouw tot je een open deur ziet, 1 van de restaurantjes binnen is dan open. Ontbijt va half 8. Wij waren er in een bijzondere week, we hadden elke dag rond 30 graden maar hebben ook regen, onweer en zandstorm meegemaakt, wat wel bijzonder is!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

• 9Hans van Rossum03-02-2014

Een absolute aanrader

Dit aparthotel ligt in het centrum van Eilat, kamers worden goed schoon gehouden. Elke dag schone handdoeken. Binnenterrein bij zwembad ook mooi verzorgd. Om te zwemmen in januari is water wat koud. Je kunt beter in de zee zwemmen, deze tempartuur is prima. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. We hadden storing van TV, binnen no time opgelost.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 9W. Tromp21-04-2013

prachtig appartement

Wij hebben hier 2 weken doorgebracht, mooi appartement, wordt heel goed schoongemaakt, nieuw zwembad (februari 2013). Verder meer dan voldoende ligbedden bij het zwembad en geen irritant gedoe met claimen van ligbedden door middel van je handdoek leggen. Is heel kindvriendelijk met een mooie kinderspeelplaats. Let op: je hebt appartementen met een mogelijkheid om buiten te zitten en ook appartementen zonder deze mogelijkheid. Wij hebben de keus gemaakt om onze kamer te wijzigen (ongeveer 100 euro per week) Het ontbijt is echt fantastisch verzorgd en uitgebreid. Er is een kleine supermarkt in het hotel. Kortom we willen hier zeker nog eens terug komen en kunnen dit appartement aanbevelen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

• 9Babette22-02-2013

Heerlijke plek

We verbleven in een leuk appartement, niet te groot maar helemaal prima voor twee personen. Alles was schoon bij aankomst en er werd elke dag schoon gemaakt in de kamer. Het personeel was erg vriendelijk. De ligging is ook prima, je wandelt zo de boulevard op of het centrum in. Het ontbijt was dik in orde en ook het zwembad was top, meer dan genoeg bedden, heerlijke ligbedden/matrassen waar je met twee personen op kan liggen. Heerlijk verblijf!

Gereisd met partner in november 2012

• 9Hans van Rossum25-01-2013

Geweldig Apartement!!

Via touroperator hadden wij een weekje in Riviera geboekt en het was geweldig!! De ligging is prima, hartje Eilat en vlak bij het strand. De apartementen zijn fris, ruim en prettig. De bedden fantastisch en superbreed!! Kluisje standaard aanwezig, balkon best ruim dus wat wil je nog meer. Juist een heerlijk ontbijt. Omdat Riviera zelf geen mogelijkheid heeft voor ontbijt of diner hadden wij het ontbijt, dat inclusief was, bij het naast Riviera gelegen Royal Garden Hotel, eveneens onderdeel van Isrotel. Di was een 5* hotel en het ontbijt was werkelijk fantastisch. Touroperator ontzettend bedankt want alles was prima en als je dan ook nog 6 dagen een strak blauwe lucht hebt met een heerlijke zon en 27 - 30 graden in januari, nu wat wil een mens nog meer.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Angela24-09-2012

Super

Geweldig appartement. Erg ruim, zeer nieuw, goede prijs kwaliteit verhouding, mooi zwembad, dicht bij het strand en de boulevard. Kortom een aanrader!!

Gereisd met partner in september 2012

• 8Debby02-09-2012

Heerlijk in de winter

Riviera club was een prima plek om te wezen heerlijk zwembad en vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

7 tips over Aparthotel Isrotel Riviera Club

• wendy, 07-03-2014

We kwamen via lazytours maar werden gevlogen, gereden en begeleid door correndon. Bij hen excursie jeepsafarie naar timna geboekt voor ong 50 euro en naar dode zee en Jeruzalem voor 118 euro. Lokaal kun je overal excursies boeken voor minder. Naar petra voor 75 Euro, boottocht 10 of 15 euro. Rit met bus (openbaar vv) naar dolfijn ed kost 1 euro. Beste restaurant vinden wij gulf/golf. Je krijgt direct al brood met sausjes van het huis nog voor je besteld hebt. Heerlijk gegeten daar, 3 keer.

• W. Tromp, 21-04-2013

Excursies zijn heel duur, er schijnt op de boulevard een Russisch reisbureau te zijn welke veel goedkoper is, wij hebben geen informatie over kwaliteit

• Hans van Rossum, 25-01-2013

Als je in onze Hollandse winter even een weekje van heerlijk weer wil genieten, gewoon reisje naar Eilat boeken! O.K. het is toeristisch, maar je kunt heerlijk in de zee zwemmen (22 graden), je kunt er duiken en snorkelen of gewoon lekker lezen.

3 vragen over Aparthotel Isrotel Riviera Club

• Winnie, 17-11-2014

balkon

Ben benieuwd naar alle ervaringen van andere reizigers. En ik wil ook heel graag weten of alle kamers een balkon hebben.

• André Govaart, 25-10-2013

auto huren

Is het interessant om met een huurauto tochtjes te gaan maken?

Jos, 30-12-2013

Er zijn divers tripjes te doen met auto maar vergeet niet dat je in het uiterste puntje van israel ben dus het is altijd ver rijden. Naar dode zee twee en half uur, naar Jeruzalem 4 uur, wel in de gaten houden dat je soms bij dode zee oa. door Palestijns gebied rijd, op zicht geen probleem is allemaal goed te doen. Of gewoon de woestijn in naar bv. De meteoriet krater. Let wel op zaterdags is het sabath en is de verhuur bedrijf dicht. Je kan ook gewoon met georganiseerde tripjes met kleine of grote groep.

Nicole Seekles, 25-03-2014

Als je naar b.v. een trip naar de Dode Zee gaat maken en je ziet onderweg een militair liften, meenemen. Ze zijn bewapend en je voelt je veiliger dan ooit. Helaas spreken ze maar een paar woorden Engels, dus een gezellige conversatie zit er niet in, ze zijn je wel ontzettend dankbaar. Het enige nadeel is dat het wapen wat ze bij zich hebben behoorlijk stinkt naar de olie waarmee ze het schoonmaken maar een raampje open doet wonderen

• Winnie, 05-09-2013

Hoe ver is het lopen naar het strand

Wij willen in nov. hier naar toe. Graag willen we weten hoe ver het lopen is naar het strand. We willen ook gaan snorkelen en willen daarom meer naar het zuiden, richting observatorium. Hoe ver is het lopen naar de bus? Verder is alle info welkom. Alvast bedankt.

Jos, 30-12-2013

Er rijd een bus naar observatorium, de bussen stoppen net als in Nederland bij bus haltes. Een taxi is ook niet duur wel eerst prijs vragen en/of afdingen dat is normaal daar. Ook leuk is dolfijn reef , je kan daar zwemmen vlak bij dolfijnen alleen is wel afgezet met net. Als je betaald duiken wil mag je met deze zwemmen. Verder een nieuw overdekt winkel centrum met schaatsbaan waar je zelf kan schaatsen maar ook regelmatig shows gegeven wordt.

Hanna, 29-12-2013

Hallo Jos,

Wij gaan februari naar Eilat en ik las dat je het beste met euro,s kan betalen zou je daar iets meer over kunnen vertellen? dus je hoeft geen buitenlands geld mee nemen,

Gr Hanna.

Jos, 20-10-2013

Hallo, Eilat bestaat uit 2 delen gescheiden door vliegveld. Een woon en hotelwijk. Omdat Eilat niet zo lang is zijn de duurste hotels gelegen aan het strand, daar achter liggen de goedkopere hotels die goed aan te lopen zijn naar promenade en strand toe Omdat deze hotels van enkele eigenaren zijn zoals Irotel mag je gebruik maken van het strand van de zuster hotels. Er zijn ook een paar hotels te vinden in de stad zelf maar dan is het wel een eindje lopen Ook zijn er buiten Eilat aan de Rode zee richting Egypte wat hotels te vinden en daar zijn ook een aantal attracties te vinden. Van uit Eilat is goed te doen om excursies te doen bv. Dode zee en Jeruzalem.

Mvg.

Jos, 30-12-2013

De meeste hotels liggen bij of in de buurt van het strand is allemaal goed te belopen.Er zijn een paar hotels die in de stad zelf liggen dan is het wat verder lopen.

Jos , 20-10-2013

Oh ja, taxi,s zijn er volop en de prijzen zijn zoals in Nederland, je kan ook met een bus die op diverse plaatsen stoppen en naar diverse attracties rijden is goed te doen soms wel behoorlijk vol. Snorkelen kun je rook maar niet zo mooi als in Egypte, het koraal is aan de kust bijna verdwenen dan moet je buiten Eilat zijn Of met een boot mee. Eten is goed Eilat is westers georiënteerd. Betalen met eigen munt is het beste of met dollars Er is een diversiteit aan restaurants, winkels en boutiques.

Aparthotel Isrotel Riviera Club info

• Aantal sterrenstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats