Géén boekingskosten
IsraëlIsraëlEilatHotels EilatHotel Isrotel Lagoona

Hotel Isrotel Lagoona

IsraëlIsraëlEilat

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Isrotel Lagoona voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 12 reviews

• Sportfaciliteiten

13 Reviews over Isrotel Lagoona

• 9Bob17-11-2015

Geweldig hotel

Een hotel met heel vriendelijk personeel, goed eten en schone kamers. Zwembad is schoon en het water is warm. Wifi is heel goed geregeld. Komen hier zeker nog een keer terug.

• 5blokbeatz14-01-2014

Geen aanrader, maar dat geldt voor heel Eilat.

Het hotel is gemiddeld.

Pluspunten: lekker eten & drinken, vriendelijk personeel. Minpunten: Het hotel stinkt erg (tapijtreiniger?), zwembad ijskoud, Het matras leek wel van beton, irritante russen, weinig tot geen snacks (tussen 15.00 - 18.30), betaalde wifi, maar 1 bar open van de drie. Zijn op dit moment aan het verbouwen en dat geeft zoveel lawaai, dat je elkaar nauwelijks kan verstaan bij het zwembad, De helft van alle kamers zijn gesloopt.

Conclusie: ik zou hier niet nog een keer meer naar toe gaan, maar ik had het idee dat de andere hotels niet beter zijn in Eilat. Vergane glorie en saai en verouderd. Stranden zijn niet mooi, Het snorkelen (op Coral beach na) is helemaal niks. Hopen dat het weer maar mee zit, anders ga je je vervelen hier.

• 8S20-03-2013

Geweldige week vakantie gehad

Goed hotel, niet super de luxe ( gedateerde inrichting, maar wel schoon ) maar ze zijn op het moment alles aan het renoveren. lobby, bar en zwembad waren al klaar. Hotel personeel super vriendelijk, en ja je bent in een land waar ze koshjer eten dus je zal je aan moeten passen. Nieuwe promenade voor de deur waar alle winkels open gaan in de avond.

• 5Tom09-11-2012

Zou best een leuk hotel kunnen zijn

Bij aankomst werd het hotel bevolkt door veel gasten uit Jordanië met hordes kinderen die tot diep in de nacht mochten rondrennen en gillen. Daarna vnl. gasten uit Israël. Als je keurig staat te wachten en aan de beurt bent helpen ze eerst het eigen volk dat net aankomt of op afstand al een bestelling roept. Meeste personeel in bar en restaurant spreekt geen engels en doen ook geen enkele moeite. Bij vragen draaien ze zich gewoon om alsof je niet bestaat. Heel erg irritant en behoorlijk onbeschoft. Alarm gaat heel vaak af en ook midden in de nacht een keer of twee. Bij beklag deden ze daar eerst niets aan (wij waren kennelijk de enige die klaagden). Eten is niet slecht, maar kosjer en volledig afgestemd op inlanders. Er staat nergens een bordje bij wat het is en helaas is alles koud. Jammer dat melkproducten niet in dezelfde ruimte genuttigd mogen worden waar vlees geserveerd wordt, want dan is boter en ook koffie uit den boze!

• 8Ria en Jos06-11-2012

Topper voor Prijs Kwaliteit

Net terug van een prachtig vakantie week Isrotel Lagoona. Een leuk All inclusive hotel Mooi uitzicht op de Lagoona, gelegen aan een winkel promenade en dicht bij strand Personeel is service gericht, eten is prima, veel keus en heerlijk Tuborg Red bier Op de promenade een leuk sport cafe Mike,s Place met live voetbal en oa.(belgische)bieren

• 8F. de Bruijn01-06-2012

prima hotel

Hele hotel, inclusief zwembad en kamers, worden goed schoongehouden. alles ziet er verzorgd uit. Eten en drinken zijn uitstekend en gevarieerd, als je maar durft te proeven. Voldoende bedden aanwezig bij het zwembad, reserveren is absoluut niet nodig. Er waren echter alleen maar Israelische gasten, wat kontakt maken moeilijk maakt, want bijna niemand spreekt Engels. Ook het personeel spreekt sporadisch Engels, wat ook niet prettig is.

• 8J. Prins21-12-2008

prima hotel en eten en drinken. Lokatie goed

Wij vinden het een prima hotel.

Niet nieuw maar wel schoon.

Alleen troffen wij het niet omdat er 7 dagen zowat alleen maar Palestijnse Israeliers waren. Dat deed afbreuk aan ons vakantiegevoel vanwege hun houding, brutaliteit, voordringen en rommel die zij en hun kinderen, zowel in het zwembad als in het hele hotel veroorzaakten.

• 8Nen20-04-2008

Ontvangst in hotel, midden in de nacht, was zeer vriendelijk. Eten was dagelijks ruime keuze en variërend. Ligging centraal in het uitgaansgebied, winkels etc. Ruime en schone kamers. In tegenstelling tot de informatie uit de reisgids was het aanbod van locale dranken (o.a. Sabra likeur, Maccabeën bier en Carmel wijn) niet verkrijgbaar, maar veel buitenlands alcohol wel. Wij hebben het in ieder geval erg naar ons zin gehad!!

• 8ada19-02-2008

we hebben voor de derde keer in dit hotel gelogeerd en hebben het weer uitstekend naar onze zin gehad.Ruime en schone kamers, heerlijke buffetten met heel veel keus.En deze keer hebben we zelfs een heel goed contact met het personeel gehad. Verder is dit hotel niet zo enorm groot als de rest van de hotels in Eilat.Voor ons voor herhaling vatbaar

• 8Riet en Theo20-11-2007

Wij zijn de eerste 2 weken van november geweest. Goed en verzorgt hotel, vooral eten vonden wij prima. Voor degene die nog naar Eilat willen gaan, bezoek zeker Jeruzalem, ook Petra is de moeite waard.

Hotel Isrotel Lagoona info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar