Hotel Isrotel King Solomon Palace ****

Hotel Isrotel King Solomon Palace ****

Hotel Isrotel King Solomon Palace
Hotel Isrotel King Solomon Palace
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Isrotel King Solomon Palace voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Isrotel King Solomon Palace in het Nederlands

top hotel

J van den Berg, 7-8-2008

wij zijn hier al 5 keer geweest,

zijn ook al 6 keer in andere hotels geweest o,a royal beach maar keren telkens weer terug naar king solomon

BEn voor enige jaren in dit hotel geweest

Nicolette, 31-7-2006

BEn voor enige jaren in dit hotel geweest. Super hotel. Echt een aanrader. Eten geweldig !!!Accommodatie zeer goed. Lux hotel

Tophotel!

Je hoeft bij wijze van spreken het hotel niet af er is genoeg te doen!

Echt een aanrader!

Discotheek onder het hotel is ook gezellig, niet altijd open trouwens.

Mega mooi luxe hotel

Heerlijk eten (de Chinese kok staat voor je te wokken) heerlijke BBQ buiten.

Strand ook mooi (snorkelen & duiken)

Gewoon doen

Wij zijn er een paar jaar geleden geweest, zeer mooi, en

Een tevreden vakantieganger, 22-1-2005

Wij zijn er een paar jaar geleden geweest, zeer mooi, en schoon hotel ze zijn de hele dag aan het poetsen. En het eten en de animatie is veel en goed, prachtig zwembad. Echt een top vakantie geweest. Buiten het hotel is het eten wel duur.

Het hotel ligt niet direct aan het strand maar op 5 minuten lopen. Het is een mooi hotel met vriendelijk personeel, heerlijk eten een mooi uitzicht op de jachthaven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Isrotel King Solomon Palace in Eilat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Isrotel King Solomon Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Isrotel King Solomon Palace scoort een 8.67 uit 10 op basis van 6 reviews.