Hotel Isrotel Agamim

• Sauna
Tonen op kaart

8 reviews over Hotel Isrotel Agamim

• 9juminada15-04-2015

Heerlijke plek, komen zeker terug

waren een paar dagen naar de zon, dit hotel overtrof alles. geweldige kamer (deckroom) van waaruit je zo in een in zijkanaal van het zwembad stapt. aanrader

Gereisd met partner in maart 2015

• 6Meyers14-07-2014

Prachtig hotel maar nooit meer naar Israël.

Hotel is werkelijk prachtig, heel schoon, eten is geweldig, mensen zijn niet zo heel vriendelijk en spreken bijzonder slecht Engels. De omgeving is best leuk, maar 8 dagen vond ik wel meer dan genoeg. Waar ik me erg aan stoorde is dat de mensen buiten het hotel erg onvriendelijk waren, op het vliegveld spande het de kroon(kruisverhoor), maar vrees dat iedereen dat wel kan beamen, maar ook in winkels ik ben nog nooit zo ongeïnteresseerd als klant behandeld, van mc Donald tot kledingwinkels tot uitstapjes tot Underwater Observatory en Coral Reef. Het was echt heel onprettig. Tevens wordt er overal om fooi gevraagd als je een ijsje haalt bij de benzine pomp of boodschappen bij de kassa van de supermarkt, terwijl je geen blik waardig gegund wordt. Ik vond het een vakantie die ik nooit weer zou doen, ik had me er echt iets leuks van voorgesteld maar zelfs op straat als je good morning zegt tegen een voorbijganger krijg je een blik van " Moet je wat van me?" Vreemd nog nooit meegemaakt!

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Lisa10-11-2013

Geweldig hotel

Hotel Agamim is een geweldig hotel, het ontbijt is goed, de kamers geweldig. Geen gratis wifi en het personeel is ook niet altijd even vriendelijk. Wij hadden een waterdeckkamer echt helemaal super, de kamer is schoon en nieuw.

Gereisd met vrienden in november 2013

• 9marcella en maarten van vliet18-11-2012

aan te prijzen

Het was fantastische, kamer was kraak helder, werd goed schoongemaakt, meerdere keren op de dag schone handdoeken, kamer met waterdeck, zeer luxe, hebben wel een rat als bezoeker op het waterdeck gehad en kroop daarna onder het waterdeck(vlonder)was even schrikken, men heeft een lokdoosje onder de vlonder gedaan, daarna niets meer gezien. Het was erg warm heerlijk 37-40 graden, dus niets te klagen precies de de laatste vrijdag (zaterdag vertrokken ) een regenbuitje van 20 min maar dan stort het.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9Adrie Bosman16-11-2012

Heerlijke hotel voor een relaxvakantie

Hotel Agamim is een uitstekend hotel om een zonvakantie door te brengen. Het ontbijt is uitstekend verzorgd en er is voor elk wat wils. Voor het diner maakten we gebruik van restaurants aan de boulevard. Deze zijn betaalbaar en goed. Het zwembad is van alle gemakken voorzien en er is voldoende schaduw. De kamer is netjes geoutilleerd en wordt goed schoongehouden. Het strand ligt circa 600 meter van het hotel en is eenvoudig te bereiken. Er is geen gratis WIFI beschikbaar.

Gereisd met partner in november 2012

• 9Steffannijmeijer14-07-2012

Super hotel!

Heerlijk hotel waar jij als koning wordt behandeld! Vriendelijk personeel, mooi verzorgd hotel. We hadden een waterdeckroom, een echte aanrader. Je kunt zo van je eigen terras met heerlijk zonnebed zo het water in. Kamers zijn als nieuw, 3 keer daags schoonmaak en nieuwe handdoeken en smorend krantje.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Joke16-02-2012

Goed Hotel

Wij zijn 1 week in Isrotel Agamim geweest. Wij hadden een waterdeckkamer geboekt. De kamer was goed, de bedden goed er waren koffie/thee-faciliteiten. Je kon vanuit de kamer zo het zwembad in vanuit je terras. Elke dag kregen wij de Jeruzalem Post. Januari/februari koelt het snel af en is het weer niet echt te voorspellen. Maar als je deze kamer boekt in een latere periode zit je geweldig. Genoeg schaduw. Het eten wat goed. Genoeg keus, ook was er elke ochtend heerlijke verse cappuccino met opgeklopte melk, gebakken eieren, of ommelet. Avondeten was ook prima, genoeg keuze. Ook in de avond werden de handdoeken weer verschoond. Het was allemaal ontzettend schoon. Prima hotel om een weekje te verblijven.

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Gina Sanders29-01-2012

Relaxvakantie

Dit hôtel is uitermate geschikt voor een relaxvakantie.

Gereisd met partner in januari 2012

5 tips over Hotel Isrotel Agamim

• marcella en maarten van vliet, 18-11-2012

Laat je niet gek maken om via AGABA ( Jordanie ) dat is een crime om in het uit het land te komen qua controle's heen

• Steffannijmeijer, 14-07-2012

Dalfijnenbaai is leuk om in de ochtend naar toe te gaan, relaxte plek. Ook bijzonder zijn de dagtrips naar Petra, Jerusalem en dode zee. Jerusalem is per auto een erg lange dag maar zeker de moeite waard. Tip: kijk of je met dagretour naar Jerusalem kunt vliegen, is heel betaalbaar en je haalt meer uit de dag!

• Gina Sanders, 29-01-2012

Boek een waterdeckkamer en je krijgt echt waar voor je geld.

0 vragen over Hotel Isrotel Agamim

Hotel Isrotel Agamim info

• Aantal sterrenstersterstersterster
    • VerzorgingHalfpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Afstand tot strand1.5 km
    • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
    • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages