Hotel Hilton Eilat Queen of Sheba

Hotel Hilton Eilat Queen of Sheba

Hotel aan zeeWeer vandaag42°28°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Eilat Queen of Sheba voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Hilton Eilat Queen of Sheba in het Nederlands

Geweldig hotel

Denise
22-2-2013

Het hotel ligt perfect aan een leuke boulevard. Ook vlakbij het strand, al beschikt het niet over een eigen strand. Wel een heerlijk zwembad. Het ontbijtbuffet was heel uitgebreid en super lekker. Ook de kamers waren mooi, net als het hele complex. We hebben echt een fantastische vakantie gehad. Houd wel rekening met de Sabbat. Dit begint om 18.00 uur op vrijdag tot en met 18.00 uur zaterdag. Hier zijn heel veel winkels en restaurants dicht.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Feb 14 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig hotel

KatjasTravels
19-5-2012

Hotel met de typische Hilton-kwaliteit, dus natuurlijk goed. Een heerlijk zwembad, met voldoende ligbedden en parasols. Het eten is voortreffelijk. Het is zowel 's ochtends als 's avonds een uitgebreid buffet met de Israelische keuken, dus rijkelijk gevuld en zoveel keus dat je je letterlijk de koning te rijk voelt en van gekkigheid haast niet weet wat je nu weer zult kiezen. Verder heeft het hotel een stuk of 4 restaurants, naast het "algemene" restaurant voor je ontbijt. In deze restaurants moet je wel gewoon betalen, ook als je half- of volpension hebt, maar het biedt je wel afwisseling, zowel qua menu als qua ambiance en sfeer.

Loopafstand tot de boulevard: 2 minuten. Je kunt zelfs binnendoor, via het hotel naar een van de (kleine) malls.

Eilat zelf is, zeker aan de strandkant, heel gezellig en bovendien heel veilig, ook voor vrouwen alleen, ook 's avonds en 's nachts. Niemand die je lastig valt of bedreigt.

Gereisd Met vrienden in januari 2011
2008

lekker hotel

Yvonne
12-10-2008

In sept/okt 2 weken in het Hilton gelogeerd. Goed hotel, aardig personeel, geweldig ontbijt, avondeten minder goed. Vnl. Israëliers in het hotel, zijn wat stug. Gelegen aan de boulevard met genoeg restaurants om de hoek, voor La Cuccina is erg goed! We hebben hier een hele leuke tijd gehad.

Gereisd Met partner in oktober 2008

mooi hotel met ruime comfortabele kamers

H & D.
6-5-2008

mooi hotel met ruime comfortabele kamers. service helaas voor een 5* hotel niet wat je er van mag verwachten, lang wachten of zelf achter je drankjes aan moeten gaan. weer was fantastisch, zelfs voor tijd van het jaar aan de warme kant (ca. 35gr.)

Gereisd Familie in mei 2008
2005

Ga al 10 jaar elke krokus vakantie met het gezin naar Eilat

Miriam
12-6-2005

Ga al 10 jaar elke krokus vakantie met het gezin naar Eilat. Weekje zonnen midden in winter. Weinig tijdverschil en niet te lange reis en eigenlijk altijd goed weer. Dit jaar fantastisch weer gehad. Queen of Sheba heeft prachtige suites, perfect voor een gezin met 2 kinderen. Het is schoon en het eten is uitstekend. Alleen het ontbijt is een enorme maaltijd, waardoor je overdag bijna niets meer hoeft te hebben. De service is meestal vriendelijk, maar buitengewoon traag. In de lobby en bij het zwembad duurt het lang voordat je iets kunt bestellen en voordat er geserveerd wordt. Voor mij is het een hotel waar ik graag jaarlijks een weekje verblijf om lekker even bij te tanken. Tip: huur een auto voor een dag: ga de woestijn in of naar de dode zee. Maak een bootreisje naar Egypte (Coral Island) om te snorkelen of te duiken. Dit is een prachtige trip met een heerlijke maaltijd aan boord.

Gereisd Anders in Sun Jun 12 2005 18:05:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

het is een heel relaxed hilton, niet zo opgeprikt als de

rose
19-1-2005

het is een heel relaxed hilton, niet zo opgeprikt als de meeste hiltons, eilat is een cool plaatsje, er is genoeg te doen.jammer dat de hotelgasten een beetje arrogant zijn, gelukkig waren mensen van het entertainment team wel heel leuk en aardig ;)

Gereisd Anders in januari 2005

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• Afstand tot strand300 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Eilat Queen of Sheba in Eilat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Eilat Queen of Sheba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.