Hostel Eilat Youth

HostelWeer vandaag43°28°
Hostel Eilat Youth

We hebben een aantal aanbieders voor Eilat Youth voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Eilat Youth in het Nederlands

Zo goed als een hotel

Stephan van de B., 25-2-2010

Eilat Youth Hostel is een hele goede plaats om je vakantie in Eilat door te brengen. In Eilat zelf is niet zo heel erg veel te beleven: na een paar dagen heb je het er wel gezien. Maar als je een paar dagen verblijft is dit hostel de ideale plaats.

De service is top. Ruime keuze in kamers, de kamers zijn schoon en het ontbijt is als in een hotel. Ook zijn er leuke tours te boeken. Ik heb bijvoorbeeld een tour naar Petra gemaakt. Alles was perfect geregeld. We kregen zelfs een speciaal ingepakt onbijtpakketje mee, dat we op konden halen bij de balie.

Dus, Eilat Youth Hostel is een hele goede plek om goedkoop en vooral goed van een paar daagjes Eilat te genieten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Eilat Youth in Eilat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Eilat Youth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Eilat Youth scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.