Géén boekingskosten

Meer aparthotel info

8 Reviews over All Suite Club Eilat

• 8Monique en Theo08-12-2013

Groot maar mooi en goed

Gereisd via Jordanië/Aqaba. Dan lopend de grensovergang over naar Israël. Deze wandeling is voor mensen die niet goed kunnen lopen eigenlijk te ver wat aangegeven had mogen worden door de touroperator. Ook de duur van de grenscontrole in Israël (we zijn 2 uur bezig geweest) mag aangegeven worden. Bijna elke koffer wordt uitgepakt en handmatig gecontroleerd. Het hotel is groot (ruim 700 kamers) en daardoor erg druk. Door de omvang van het terrein en de inrichting hebben wij dit niet als vervelend ervaren. Zodra je in je kamer was het rustig en stil. Weinig tot geen geluidsoverlast. Het hotel is wel erg Hebreeuws ingesteld. Weinig zaken in bijv. Engels aangegeven. Omdat het Chanoeka was en kinderen in Israël vrij waren zaten er 1000 kinderen. Let er op dat er geen kindervakanties zijn in de periode dat je gaat Als wij dit geweten hadden zouden wij een andere periode gekozen hebben. Het eten was voldoende maar niet erg gevarieerd. Wel altijd iets naar je zin te vinden om te eten.

• 8Peggy18-11-2012

Heel mooi en goed hotel

Prachtig hotel, gebouwd als een cruiseschip. Het is er erg netjes en de zwembaden (5 in totaal) zijn erg mooi en schoon. Al is er wel een zwembad (het mooiste) de gehele vakantie gesloten geweest. Dat las ik ook al bij iemand anders, erg vreemd. Er is ook een supermarkt met lagere prijzen dan in de stad en er is volop entertainment. Dat is helaas wel allemaal in het Hebreeuws en aangezien daar geen touw aan vast valt te knopen, is daar voor Nederlanders (en andere Europeanen) geen bal aan. We hadden een keer een kapotte stop en er was binnen 5 minuten gerepareerd. Helaas spreken in het hotel ook weinig mensen Engels of anders slechts een paar woorden.

• 9Johanna18-03-2012

Uitstekend Hotel

Net een week terug uit Eilat. Hotel is prima bevallen. Ruime kamer en apparte slaapkamer. ieder avond kwamen ze vragen of er nog genoeg handdoeken waren en brachten ze chocolade mee. Koffie en thee faciliteiten op de kamer en een supermarkt(je) om de hoek. Eten was prima, de eerste dagen was het niet zo druk en kregen we ons diner in een klein restaurantje. Was even wennen, maar eten was lekker. Daarna kregen we bovenin het restaurant ons diner, en dat was van alles voorzien. Uitstekende keuze en erg lekker. Ze probeerde het je naar de zin te maken en personeel was erg vriendelijk. Je zit heerlijk centraal, dicht bij de boulevard en shoppingscentrum. Ruimte volop rondom het zwembad en prima ligstoelen. Het is ons uitstekend bevallen, iets om voor terug te komen. Onze touroperator gastvrouw van Uitstekende kwaliteit. En dikke compliment voor haar.

• 8hanneke15-02-2012

leuk hotel dicht bij zee en shoppingcenter

Wij zaten op de 6e etage met uitzicht op de Rode Zee en Jordanie. Wij konden de weg oversteken en dan waren we direct op het strand of bij een groot shoppingcenter. De kamers waren prima ingericht en genoeg ruimte voor 3 volwassenen. Te weinig handdoeken, de receptie bellen en binnen no time werden er 10 handdoeken gebracht. Eén verwarmd zwembad was geopend en 2 hele warme jacuzzi's (32 graden). De grote zwembaden waren gesloten ivm de minimale bezetting van het hotel.

• 7Fam. Camps02-12-2011

Prima hotel

De kamers zijn erg schoon met een overvloed aan schone handdoeken. Het water in het zwembad was, totdat meerdere gasten een klacht hadden ingediend, te koud. Blijkbaar wordt het water niet altijd verwarmd. Ook de glijbaan deed het niet, maar daarentegen is het zwemmen in de zee ook erg lekker en bovendien op loopafstand. Het ontbijt was prima, het avondeten vonden wij wat minder wat smaak betreft. De keuken is niet zo verfijnd als bijvoorbeeld op de Canarische Eilanden. Het eten is wel echt koosjer. Wij zijn, inclusief onze kinderen van 1,2 en 5, allen vrij van darmproblemen gebleven en we hebben ons ook geen moment onveilig gevoeld of zo. De Rode Zee was geweldig met zijn koraal en kleurrijke vissen. Het Dolphin Reef een unieke belevenis voor jong en oud. Het drijven in de Dode Zee een ervaring om nooit te vergeten! Ja, wij komen zeker terug, wie wil er nu niet een strak blauwe hemel, een droge lucht met een lekker zonnetje en 28 graden in november.

• 8Anoniem30-03-2010

Zeer klantvriendelijk hotel met goede service

Wij hebben hier verbleven begin maart. Het hotel heeft een zeer goede service. Het appartement was erg ruim evenals de douche en het balkon. Elke avond kwam er iemand vragen of wij nog handdoeken nodig hadden. En als je een keer iets nodig had en belde naar de receptie kwam er ook gelijk iemand. Het personeel was erg vriendelijk. Enig nadeel is dat er in het appartement alleen een magnetron aanwezig is en geen kookstel en dat er weinig tot geen engels gesproken wordt of dingen worden aangeduid in het engels.

• 8Jenny25-03-2006

Ik ben in maart naar dit hotel geweest en het is mij heel goed bevallen. De ligging is prima, de taxistandplaats en het grote winkelcentrum liggen tegenover het hotel. Iedere avond kwam er iemand langs om te vragen of we nog genoeg handdoeken hadden, dus altijd handdoeken in overvloed. Of dit ook het geval is in het hoogseizoen, weet ik niet. Wat wel heel jammer was, is dat we van een groot gedeelte van het waterpark geen gebruik mochten maken omdat het te rustig was en er geen badmeester aanwezig was. Verder had ik er geen eten bij genomen, maar het eten bij het restaurant in de lobby was heel lekker. Het personeel is er vriendelijk. De kamers waren heel verzorgd, ruim, lekker bed, grote badkamer, lekkere douche. Let op! er was geen gasstel/fornuis aanwezig, mocht je zelf willen koken, wel een magnetron.

• 9Inge24-03-2006

Het is een mooi hotel met vele zwembaden. Ik ben in maart naar dit hotel geweest en ik mocht niet in het grote bad zwemmen omdat er geen life quard was. Dit was wel een beetje jammer. Het eten in het hotel is ook heerlijk. De mensen in het hotel zijn ook vriendelijk en de service is erg goed.

Aparthotel All Suite Club Eilat info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden