Reviews over Eilat

Lekker ontspannend

Astrid,
    6-2-2018

Het ontbijtbuffet is grandioos, heel erg uitgebreid. Bij het zwembad krijg je een handdoek, ook op het strand is handdoekservice ( meenemen van het zwembad).

Wij zaten op de 2e etage en keken uit op het blauwe dak boven de eetzaal, was erg jammer. Het receptiepersoneel is meer bezig met whatsappen dan met iets anders, echt vriendelijk kun je ze niet noemen ( arrogant). Personeel in de eetzaal is wel aardig !

Voor het hotel kun je op de bus stappen naar het centrum, hotel vergoedt de kosten. Centrum stelt weinig voor, niet echt gezellig.

Pure verwennerij.

GvP,
    21-3-2017

Gerenoveerde kamers zijn super. Gebruik van Hemingway Lounge en Boobes restaurant zijn de beste keus.

Geen halfpension kiezen, het Vista buffetrestaurant is in rustige tijd meer gesloten dan open, je krijgt een voucher voor diner op een andere locatie maar dat is niet je eerste wens. Het hotel ligt ver genoeg van alle drukte maar stil is het nooit in Eilat.

heerlijk

loraine de jong,
    17-1-2016

Het klimaat is fantastisch. Warme woestijnwind. Israeliers kunnen wat bot overkomen maar als je een gesprek met ze aanknoopt ontdooien ze vaak direct.

Geweldig hotel

Bob,
    17-11-2015

Een hotel met heel vriendelijk personeel, goed eten en schone kamers. Zwembad is schoon en het water is warm. Wifi is heel goed geregeld. Komen hier zeker nog een keer terug.

Joan,
    30-9-2015

Ik heb het daar geweldig gehad , ik ben er ook meerdere malen geweest en t is een aanrader voor een ieder ! Er wordt elke dag schoongemaakt , toiletpapier, handdoeken . Op loop afstand van het strand zo groot is Eilat niet dus verdwaal je er ook niet en wat is er nu zo lekker aan Riviera Club , je kan als je wilt zelfkoken , lehitraot !!

Eilat scoort een 8,4 uit 10, op basis van 170 reviews