Reviews over Arad

Fantastische plek in de woestijn bij de bedoeïenen

Chiel,
    18-5-2017

Bij aankomst kregen we direct een geweldige rit op één van de dromedarissen! Een prachtige ervaring. We waren met een grote groep van ongeveer 80 jongeren.

Het eten was goed. 's Avonds werd er wat over de cultuur verteld door een vrouw, hier wonend met een groep bedoeïenen. We kregen thee en koffie en konden vragen stellen en souvenirtjes kopen.

Toen het donker werd konden we buiten het kamp door de woestijn lopen. Een prachtige plek om even een moment voor jezelf te nemen en naar de hemel en sterren te kijken. Later op de avond werden er kampvuurtjes aangestoken.

We sliepen met z'n allen in een enorme tent. Deze tent was voorzien van matrassen en dekens. Genoeg sanitaire voorzieningen. Erg primitief maar vóór een korte periode was dit goed genoeg.

Zeker de moeite waard om een keer te kijken en/of hier te overnachten.

Fijn appartement met mooi terras

richard.westmaas,
    3-10-2012

De eigenaar van Desert View is de heer Avi Cohen. Hij is een vriendelijke en behulpzame man. Ons appartement, nummer 4, heeft verreweg het grootste terras en het beste uitzicht. Het vier appartementen tellende huis heeft, ondanks de hitte en droogte die daar vrijwel het hele jaar is, een heel verzorgde en mooie tuin. De woning is verder netjes maar wel een beetje oubollig op z'n Midden Oostens ingericht. Zou hier en daar wat opgeknapt en vernieuwd (gemoderniseerd) kunnen worden. De kamerprijs is wel aan de hoge kant. Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Masada en/of om te onthaasten van het drukke Jerusalem, Eilat of Tel Aviv.

vreselijk uitzicht op kantorencomplex

Jo,
    27-4-2011

veel geluidoverlast van airco, personeel niet echt vriendelijk.

Ibar hotel: redelijk

f.l.,
    28-12-2008

Alleen de ligging en de kamers zijn goed. Het eten in buffetvorm is maar bovenmatig.

Arad scoort een 7,7 uit 10, op basis van 3 reviews