Aparthotel Margabella Suites

1 review over Aparthotel Margabella Suites in het Nederlands

Nooit meer

Martin
15-8-2011

Wat een drama vakantie! Wat een crimineel eiland. Overal bewakers met geweren. Zelfs de portiers van het hotel hebben geweren. Eens maar nooit weer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Margabella Suites in Porlamar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Margabella Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.