Sorteren

Reviews over Porlamar

leuke vakantie gehad

helderinge
    20-7-2014

ik heb hier een tijd terug een hele leuke vakantie gehad. in 2002. het resort was toen keurig de kamers eenvoudig maar ok. eten was niet uitzonderlijk maar ook wel ok. zwembaden prachtig. de glijbaan minder, die was gemetseld en betegeld met mozaïek steentjes en niet vlak waardoor je al glijend zeg maar scherpe randjes op je reet gepresenteerd kreeg lol. stroom is wel 3 keer uitgevallen maar dat was een eiland breed probleem. wel beesten op de kamers schorpioen en kakkerlakken. maar goed, de huisjes zijn van buiten direct toegankelijk en er zit een kier onder de deur dus tjaaa.. ook voor lokale beesten. ik geloof niet dat het resort daar erg veel aan kan doen, schoon was het wel namelijk. wennen is het chloor in het douchewater. ik vond de service ok, wat je vroeg werd geregeld. 1 avond na het stappen in woody's ( aanrader ) had ik erg trek in pizza en aan de bar werd de kok opgetrommeld en die is er een gaan maken in de keuken. de ligging is wel beroerd..erg afgelegen.

puro aire puro se respira

gabriela barrera
    8-11-2013

muy centrico para ir de compras y cerca del aeropuerto cuando uno retorna a su ciudad de residencia no es complicado sino super facil al llegar al aeropuerto no como laguna mar o portofino que son muy lejos y los taxis le sacan los ojos y uno se limita a no salir sino queda preso ahy los dias de todo incluido

otimo lugar

DEIZIANY
    1-8-2013

muito bom, gostei demais, ja fui duas vezes e toda vez que for quero ficar nesse hotel. o mar e uns 5 min a pé,o supermercado , a av 4 de maio, lojas, padarias, e pepeitos. tudo perto. o centro e um pouquinho longe mas mesmo assim a gente consegue ir andando pq tem muitas lojas no caminho ate o centro. lojas incriveis e lugares para comer. e demais.. tem piscina e a piscina e boa...o atendimento e otimo e a segurança tambem.

Fijn hotel met mindere kamer

Jan
    19-4-2013

Een hoog hotel met vele verdiepingen. De kamer is wel erg simpel en de airco maakt veel lawaai. Hij lekt bovendien ook nog eens. We hebben alleen ontbijt en dat is in orde. Er is een heel mooi zwembad bij het hotel met rondom huisjes bedekt met palmbladeren waar je in de schaduw kan zitten als het te heet wordt. De bediening is ook daar super vriendelijk al kan men er alleen maar Spaans en Engels niet altijd goed wordt verstaan.

Prima hotel fantastisch zwembad!!

Viola
    21-8-2012

We hadden er een prachtige tijd.

Porlamar scoort een 6,4 uit 10, op basis van 16 reviews