vakanties Porlamar

Reviews over Porlamar

Niet zo fraai

Mark,
    25-1-2012

Porlamar staat bijna gelijk aan criminaliteit. Een broeierig sfeertje waarin je zeker na zonsondergang niet prettig over straat loopt. De strandjes rondom de stad, met name Playa Concorde, zijn wel mooi. In een mooi resort zitten en het vertier buiten de stad zoeken is het beste.

Gereisd met vrienden in Tue Jul 01 2003 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch

rian goossens,
    24-11-2010

samen met mijn vriendin/oud collega Maria hebben mijn dochter en ik een super vakantie gehad. Maria woont al jaren op Isla Margarita en heeft ons heel veel laten zien en heel veel verteld. Volgend jaar gaan we terug naar haar om nog meer te bezichtigen. Ik kan iedereen aanraden om bij Maria een eiland tour te boeken.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Oct 29 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Smerige rommelige stad. Geen vakantiegevoel.

F. Gol,
    16-8-2010

Isla Margarita is niet echt een mooi eiland, zoals je die in de folders ziet. Het is smerig en rommelig. In de steden hangt een dreigende sfeer, zodat je niet op zoek durft te gaan naar een lokale pub. Het strand, waar we met een speciale bus naartoe moesten worden gebracht, is redelijk. Geen bounty eiland!

Gereisd met vrienden in januari 1997
Porlamar scoort een 6,4 uit 10, op basis van 16 reviews