Hotel Portofino & Portobello

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

83 Reviews over Portofino & Portobello

• 7EMPERATRIZ VIVAS09-10-2012

BUENO BONITO Y SOLIDARIO

Es una mini ciudad muy bonita con excelente mantenimiento, todos los dias ,cambio d lenceria en las habitaciones, es bueno en general, la comida variada, abundante, bastante personal aunque algunos muy muy serios, bonita playa aunque con muchas algas, el personal d entretenimiento es lo mejor, algunas damas d admision muy muy groseras y primero el turista d otro pais, a lo mejor por la propina,. Lindo paseo. las caminerias los alrededores y jardines en muy buenas condiciones y excelente mantenimiento. Buen alojamiento, aunque podria ser mejor.

• 8lema14-08-2011

Potofino mare

Jaren geleden was dit een goed hotel, wij hebben hier toen een hele goede vakantie gehad.

• 7steve91101-08-2011

Middelmatig

Op zich een mooie omgeving,maar dit hotel kan tegenwoordig niet meer aan de maatstaven voldoen.Was hier al eens eerder zon 20 jaar terug en toen was alles er nog mooi en goed onderhouden.Beter een andere keuze maken voor je geld

• 5R. Kanis30-07-2010

Nooit meer!!!

Helaas bij aankomst, na 1 dag vertraging ivm een plaatselijke storm was onze eerste indruk goed! Het hotel zag er prima uit! Helaas toen wij onze kamer kregen moesten wij onze indruk al bijstellen. Betonnenbedden met een dun matrasje, een loeiende airco en niet echt schoongemaakt. Het eten was echt vreselijk. Elke dag hetzelfde, niet te eten!! BBQ restaurant was wel goed te doen, maar daar kon je maar 1x gebruik van maken. De mensen op zich waren allemaal erg gastvrij. Strand en ligging van het hotel waren wel perfect!! Enige nadeel van het strans is dat je om de 5 minuten een strandverkoper aan je ligbedje hebt staan! Tip, gewoon geen oogcontact maken!

• 6Ricardo Alloatti03-03-2010

No es para recomendar

El check in es bastante lerdo. No tienen un sistema computarizado que asigne las habitaciones de manera rápida. Nadie da indicaciones de nada, todo se maneja con papeles que luego se pierden. Tomamos tres habitaciones dobles, y ninguna de las tres tenía teléfono. En dos de ellas, el aire acondicionado era muy antiguo y no permitía regular la temperatura, por lo que el frío se hacía insoportable. Las habitaciones tampoco tenían placard con cajonera; sólo unos estantes de mampostería para depositar la ropa, y algunas perchas. No contaban con secadores de pelo. En una de las habitaciones debieron cambiar la grifería, ya que no salía agua; en otra, limpiar la regadera de la lluvia, ya que tampoco salía agua. Las quejas en recepción demoraban más de media hora, y hablar con alguna persona responsable era casi una misión imposible. Las consultas habituales a la gente de recepción admitían varias respuestas. Para obtener una respuesta consultábamos a varios y hacíamos un promedio.

• 7m en m25-02-2010

eenmalig

Zijn hier 16 dagen geweest, hadden gelukkig een kamer in de bungelows, begane grond dus een flink terras. Slechte bedden, matras op beton,slechte airco en de badkamer was maar zo zo. Toilet spoelde 9 van de 10 keer niet door. Enorme koelkast op de kamer vreemd genoeg terwijl je all inn hebt. eten waardeloos, vieze grote vreetschuur, grote kantinetafels en stoelen. Er is een pizzeria maar daar druipthet vet vanaf. Tussen de middag wel goede friet en hamburgers. Groot hotel met diverse zwembaden en een klein prive strand. Volgens mij loopt aan de andere kant het riool zo de zee in want wat daar drijft dat wil je niet zien ! Loopafstand naar Playa el Aqua, wel een flinke klim over de heuvel en een stuk over het strand. Het hotel is niet voor herhaling vatbaar ! Mooie trip gemaakt naar de angelfalls met vliegtuig en je kunt er zwemmen met dolfijnen. Eiland is niet bijzonder, je kunt er wat leuke dingen doen maar meer niet. pas op voor diefstal !

• 0M.L02-02-2010

voort te gevaarlijk en dat is jammer

we zijn een aantal jaar geleden geweesd en merkte toen al dat het er niet meer zo is als eerst, je kon een aantal producten niet meer krijgen en buiten het resort is het gewoon weg niet meer veilig. We hebben kennisen wonen op het eiland en die willen maar al te graag weg omdat het er niet veilig is voor toerist en buitenlandse bewoners . Hopelijk keerd het tij nog eens wat het was een fijn vakantie eiland

• 7Monica24-10-2009

Prima uitgerust

Heb zo eens wat zitten lezen. Zie ook negatieve dingen. Ben in 2004 met mijn toenmalige vriend geweest. Last minute relax vakantie all inclusive. Inderdaad het is niet top of the bill maar wat wil je voor die prijs. De ligging is perfect. Een airco maakt nou eenmaal lawaai, tip: oordopjes! Het eten was niet fantastisch maar ik heb nog nooit een fantastisch buffet gezien, ook niet in Nederland voor drie keer die prijs. Kamers waren prima, daar lig je alleen maar 's nachts om te slapen. Ben in 2007 naar Hawaii geweest en kan je zeggen dat als ik 10 x mag kiezen, ik zeker 8 of 9 keer voor Isla Margarita kies. Heerlijk wit privestrand met gratis ligstoelen onder de palmbomen. Verder heb je niet veel meer nodig maar dat is ruim beschikbaar als je dat wil, zoals zwemmen met dolfijnen, jeepsafari, bbq op het strand. Dus mensen, niet zeuren, gewoon een leuk hotel om lekker uit te rusten.

• 9B.Wassenius30-06-2009

Ett underbart ställe. Hotell Portofino

En toppenanläggning med flera pooler och promenadstråk.Suverän mat i alla resturanger.Mycket omväxlande att välja på,och alla deras frukter.....Formidabelt !

Alltid GLAD o TREVLIG personal under hela vistelsen.Frågade man vänligt i receptionen om något tex.trasig glödlampa eller säkerhetsbox var det fixat när man kom tillbaka till rummet på eftermiddagen .Att låna en adapter till mobilen och rakapparaten var heller inga som hels problem. Inga problem där inte !!!!!!!

Mycket proffsigt uppträdande , sång och underhållning på takterrassen där det fläktar lite på kvällarna

Rekommenderar er som tänker er dit att överväga detta hotel,som jag tycker att Fritidsresor skulle gradera upp ett snäppe.

• 7irene04-04-2009

para mi muy bueno

fui tres años seguidos sus recreadores muyatentos la verdad me encabto el teatro luna mar ofrecen espectaculos de calidad me gusto la comida ya q tienes para escojer crepo ire de nuevo este año ...

Hotel Portofino & Portobello info

• VerzorgingAll inclusive