Hotel Portofino & Portobello

77 reviews over Hotel Portofino & Portobello in het Nederlands

Potofino mare

lema
14-8-2011

Jaren geleden was dit een goed hotel, wij hebben hier toen een hele goede vakantie gehad.

Gereisd Met partner in januari 1997

Middelmatig

steve911
1-8-2011

Op zich een mooie omgeving,maar dit hotel kan tegenwoordig niet meer aan de maatstaven voldoen.Was hier al eens eerder zon 20 jaar terug en toen was alles er nog mooi en goed onderhouden.Beter een andere keuze maken voor je geld

Gereisd Met partner in januari 2011

Nooit meer!!!

R. Kanis
30-7-2010

Helaas bij aankomst, na 1 dag vertraging ivm een plaatselijke storm was onze eerste indruk goed! Het hotel zag er prima uit! Helaas toen wij onze kamer kregen moesten wij onze indruk al bijstellen. Betonnenbedden met een dun matrasje, een loeiende airco en niet echt schoongemaakt. Het eten was echt vreselijk. Elke dag hetzelfde, niet te eten!! BBQ restaurant was wel goed te doen, maar daar kon je maar 1x gebruik van maken. De mensen op zich waren allemaal erg gastvrij. Strand en ligging van het hotel waren wel perfect!! Enige nadeel van het strans is dat je om de 5 minuten een strandverkoper aan je ligbedje hebt staan! Tip, gewoon geen oogcontact maken!

Gereisd Met partner in september 2006

eenmalig

m en m
25-2-2010

Zijn hier 16 dagen geweest, hadden gelukkig een kamer in de bungelows, begane grond dus een flink terras. Slechte bedden, matras op beton,slechte airco en de badkamer was maar zo zo. Toilet spoelde 9 van de 10 keer niet door. Enorme koelkast op de kamer vreemd genoeg terwijl je all inn hebt. eten waardeloos, vieze grote vreetschuur, grote kantinetafels en stoelen. Er is een pizzeria maar daar druipthet vet vanaf. Tussen de middag wel goede friet en hamburgers. Groot hotel met diverse zwembaden en een klein prive strand. Volgens mij loopt aan de andere kant het riool zo de zee in want wat daar drijft dat wil je niet zien ! Loopafstand naar Playa el Aqua, wel een flinke klim over de heuvel en een stuk over het strand. Het hotel is niet voor herhaling vatbaar ! Mooie trip gemaakt naar de angelfalls met vliegtuig en je kunt er zwemmen met dolfijnen. Eiland is niet bijzonder, je kunt er wat leuke dingen doen maar meer niet. pas op voor diefstal !

Gereisd Met partner in september 2001

voort te gevaarlijk en dat is jammer

M.L
2-2-2010

we zijn een aantal jaar geleden geweesd en merkte toen al dat het er niet meer zo is als eerst, je kon een aantal producten niet meer krijgen en buiten het resort is het gewoon weg niet meer veilig. We hebben kennisen wonen op het eiland en die willen maar al te graag weg omdat het er niet veilig is voor toerist en buitenlandse bewoners . Hopelijk keerd het tij nog eens wat het was een fijn vakantie eiland

Gereisd Met partner in januari 2010

Prima uitgerust

Monica
      24-10-2009

Heb zo eens wat zitten lezen. Zie ook negatieve dingen. Ben in 2004 met mijn toenmalige vriend geweest. Last minute relax vakantie all inclusive. Inderdaad het is niet top of the bill maar wat wil je voor die prijs. De ligging is perfect. Een airco maakt nou eenmaal lawaai, tip: oordopjes! Het eten was niet fantastisch maar ik heb nog nooit een fantastisch buffet gezien, ook niet in Nederland voor drie keer die prijs. Kamers waren prima, daar lig je alleen maar 's nachts om te slapen. Ben in 2007 naar Hawaii geweest en kan je zeggen dat als ik 10 x mag kiezen, ik zeker 8 of 9 keer voor Isla Margarita kies. Heerlijk wit privestrand met gratis ligstoelen onder de palmbomen. Verder heb je niet veel meer nodig maar dat is ruim beschikbaar als je dat wil, zoals zwemmen met dolfijnen, jeepsafari, bbq op het strand. Dus mensen, niet zeuren, gewoon een leuk hotel om lekker uit te rusten.

Gereisd Met partner in oktober 2009

2008

zeerde moeite waard mooie omgeving

gw nuyen
      29-11-2008

het hotel potofino is zeer mooi opgezet het lijkt op sommige punten meer een klein dorp dan op een hotel. Het eten was in tegenstelling van andere berichten zeer redelijk. Het probleem is dat er op sommige momenten bepaalde dingen als koffie, suiker,of bepaalde groenten en fruit niet annwezig zijn, maar dat kun verwachten als je je huiswerk goed doet. Dus al met al een zeer prettige vakantie gehad.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk voor 1 keer

Martijn Verhey
      13-10-2008

Opzich een redelijk hotel, maar voor 1 keer, het is helemaal niet slecht, en ik denk zelfs voor margarita wel goed. Het eten vond ik zelf erg slecht, maar goed dan maar in het dorp of ergens anders eten. De zee was helemaal niet zo vies, zoals sommige mensen bescrhijven hier. Hotel is verder heel erg schoon. Het personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam. Je moet wel de excursies doen dat is echt een aanrader !! Al met al toch wel oke hier :P

Gereisd Met partner in oktober 2008
      2007

Ik ben er 3 weken geweest en heb echt super leuke vakantie

DeBBy
      17-12-2007

Ik ben er 3 weken geweest en heb echt super leuke vakantie gehad.Hotel is indd wat afgelegen maar dat maakt helemaal niet uit want als je weg wilt neem je gewoon taxi(kost niks). Eten was ook wel ok,niet supppeeerrrr lekker maar ook niet vies.Kamers zijn heel normaal niks speciaals maar dat had ik ook niet verwacht want ik ging naar Venezuela en niet Naar DUBAI dus MARCEL als je alles supperrrr mooi wilt hebben zou ik je aanraden om de vakantie naar Dubai te gaan boeken ;)Mensen als jullie op rust willen komen en een heel leuk vakantie willen hebben zou ik jullie Portofino aanraden :)

Gereisd Met vrienden in december 2007

Als je graag op betonnen bedden slaapt en in zee in je is

Marcel
      9-12-2007

Als je graag op betonnen bedden slaapt en in zee in je eigen uitwerpselen wilt zwemmen is dit een perfect hotel. Kleine kamers, airco maakt kabaal, het beroerde eten word geserveerd in een drukke vreetschuur, het hotel ligt ìn the middle of nowhere en ga zo maar door. Dat sommige mensen hier iets positiefs over kunnen schrijven verbaasd me zeer! Het is veruit het slechtste hotel dat wij ooit bezocht hebben!

Gereisd Met partner in december 2007

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Portofino & Portobello in Playa El Agua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Portofino & Portobello zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.