Hotel Le Madeleine

Hotel Le Madeleine
5,6

2 reviews over Hotel Le Madeleine in het Nederlands

2008

vies, vies en nog eens vies

ingeborg
16-3-2008

vies, vies en nog eens vies. Raam kon niet open, kamer aan drukke weg, stonk naar verdelgingsmiddel. Vervangend hotel aangevraagd!

Gereisd Met partner in maart 2008

hotel madeleine is geen 3 sterren waard

sascha
15-3-2008

hotel madeleine is geen 3 sterren waard. het ligt langs een vrij drukke weg en de kamers zijn zeer eenvoudig: een bed een kruk en een kast.De airco is te koud ingesteld en zeer gehorig. De bar is saai en je krijgt je drankje in een wit plastic beker. De kamer was vies (schimmel in douche, dooie muggen op de muur e.d.)we hebben om een overboeking gevraagd naar een ander hotel na 1 nacht.

Gereisd Met partner in Sat Mar 15 2008 18:51:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• AdresAv. 31 de Julio
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Madeleine in Playa El Agua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Madeleine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.